Pomadka do ust w płynie VIVAT MAT Liquid Lipstick - Revers Cosmetics



VIVAT MATLiquid Lipstick, Pomadka w płynie pozwalająca uzyskać spektakularny efekt wyraziście matowych ust. Dzięki kremowej konsystencji pomadkę nakłada się gładko jak błyszczyk, zapewniając ultramatowy, kryjący efekt. VIVAT MAT delikatnie spulchnia usta dzięki czemu stają się one pełniejsze, a ich matowy kolor pozostaje na długi czas intensywny i nasycony.
Matowe, pełne usta. Efekt wysokiego poziomu krycia.

Hit tego roku Pomadka Matowa .Jest to maja pierwsza matowa .Ogólnie nie maluje ust od czasu do czasu jakimś błyszczykiem .Zawsze twierdziłam że mi nie pasują mocne kolory na ustach i do tego jeszcze czerwień .To nie dla mnie twierdziłam .





Ale postanowiłam się przełamać i ja wypróbować  .
Od dzisiaj MALUJE USTA 
Ta pomadka jest świetna .Mocny czernień ( na zdjęciach wyszedł delikatny róż ale z rzeczywistości to mocny czerwień ) 
Pomadka w formie błyszczyka .Fajnie się rozprowadza na ustach .Po kilku minutach pomadka wysycha i robi się matowa na ustach .Minus niestety nie jest długo trwała .Ale też nie schodzi błyskawicznie .Przy jedzeniu czy piciu niestety pomadka schodzi .Ale jak dla mnie i tak długo sie utrzymuje na ustach .  Bardzo mocne krycie, wystarczy niewielka ilość aby usta były piękne i zmysłowe .Kolor przepiękny .Jak wspominałam unikałam koloru czerwień .Podobał mi się zawsze u kogoś ale jakoś mnie nie przyciągał .A tą pomadkę pokochałam .
 .Mój mąż nawet zauważył zmiany w moim makijażu .I są to dobre zmiany .Twierdz że jestem teraz bardziej seksowna i elegancka .:) .Kolor czerwień idealny na co dzień jak i na okazje .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz