Mariza- kosmetyki dla każdego

Marka kosmetyków Mariza powstała w 1988 roku. Obecnie, w naszej ofercie posiadamy się około 400 pozycji. Są to zarówno kosmetyki do pielęgnacji  twarzy, ciała oraz włosów, jak i szeroka gama produktów do makijażu, a także linie wód toaletowych i perfumowanych
.
Nasze produkty tworzymy w oparciu o wieloletnie doświadczenie oraz najnowsze trendy kosmetyczne we własnym laboratorium badawczo-rozwojowym. Są one wytwarzane z wysokiej klasy surowców kosmetycznych pochodzących z renomowanych firm, a szereg testów i badań oraz ścisła kontrola procesów produkcji zapewnia ich jakość i bezpieczeństwo. W staranny sposób wykorzystujemy to co daje nam natura i na co pozwala najnowsza wiedza kosmetologiczna,oddając w Państwa ręce wysokiej jakości produkty, przy zachowaniu ich przystępnych cen.
Dystrybutorem i producentem Marki Mariza jest P.H. Mariza Dystrybucja,  która od 2010 roku prowadzi  działalność w sektorze sprzedaży bezpośredniej, a od 2011 r. w branży marketingu sieciowego MLM.
Świadczymy również kompleksowe usługi w zakresie produkcji kontraktowej wyrobów kosmetycznych, pod marką własną Klienta.
Aż wstyd się przyznać ale po raz pierwszy mam możliwość sprawdzenia przetestowania kosmetyków Mariza .Przeglądając strony w internecie nie raz widziałam  logo tej firmy .Firmę znam wiem jaki ma asortyment w wyborze kosmetyków .Ale jak napisałam nie miałam wcześniej możliwości wypróbowania ich .Aż do dziś :) .
Jak odebrałam paczuszkę nie wierzyłam że to dla mnie .Spodziewałam się próbek . A tu próbki i pełnowartościowe kosmetyki .Za paczuszkę oczywiście bardzo dziękuje. 
Jako pierwszy do przetestowania wybrałam lakier do paznokci .

               Lakier do paznokci Gel Effect


Lakier do paznokci imitujący efekt lakieru żelowego. Dzięki specjalnej formule łatwo się aplikuje, szybko schnie oraz zapewnia intensywny, nieblaknący kolor z mocnym połyskiem.


Lakier kolor przepiękny .Konsystencja odpowiednia .Pędzelek odpowiedni . Fajnie się  równomiernie rozprowadza lakier po paznokciu . Kolor pełny żywy nie prześwituje. Nałożone zostały dwie warstwy .Pełne krycie .Efekt żelu .Wysoki połysk .Lakier malowany dwie warstwy wysycha błyskawicznie .







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz