Globaltc - Akcesoria GSM - SELFIE STICK 


Globaltc Najwyższa jakość akcesoriów do telefonów i tabletów .

Dostępne w sklepie :

  • Akcesoria audio

  • Akcesoria KMP

  • Akcesoria powystawowe

  • Akcesoria VMP

  • Baterie i power banki

  • Dodatki

  • Etui

  • Folie i szkła

  • Kable i Adaptery

  • Ładowarki i Stacje dokujące

  • Nośniki pamięci

  • Selfie stick i statywy

  • Smartwatch

  • Telefony i tablety

  • Uchwyty i Maty



Kijek do selfie. Mały poręczny bardzo prosty w obsłudze  .Rozkładany do 78 cm długości .



Pasuje na każdy model telefonu. Swobodny wybór kąta nachylenia telefonu aż do 270 stopni .Każdy z nas robi lub robiło sobie selfie .Technologia idzie cały czas do przodu i tak o to powstał kijek do selfie .Kiedyś byłam zdania po co mi ,samym telefonem też można zrobić fajne zdjęcie.Ale odkąd mam swój kijek do selfie zdanie zmieniłam .Jest super .Dzięki niemu można zrobić fajne zdjęcia.Moja córka również go pokochała bo jak tylko widzi że wyciągam kijek do selfe podbiega i  pstryka sobie foteczki . 

Globaltc - Akcesoria GSM oferuje nam kilka rodzai Selfie Stick i wiele innych akcesoriów .  Na pewno każdy znajdzie  coś dla siebie z oferty sklepu .



Kijek do selfi przetestowany .
Produkt godny polecenia 
Zapraszam TU do zapoznania sie z oferta sklepu 





3 komentarze:

  1. Kijek czasami się przydaje szczególnie jeśli nie ma nam kto zrobić zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość z tych akcesoriów posiadam, ale kijkami też nie mam

    OdpowiedzUsuń
  3. O, właśnie mi przypomniałaś, co miałam sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń