Upominek od Rossnę 


Babydream zestaw do nauki mycia zębów.

Po wyjściu z szpitala dostałam e-maila że za symboliczny grosik mogę odebrać dla córki upominek  szczoteczki do zębów.
Do klubu rossne zapisałam się jak byłam w ciąży .Otrzymałam wtedy również olejek na rozstępy , który się bardzo przydał  .


Edukacyjne szczoteczki do nauki mycia zębów i masażu przeznaczone dla niemowląt od 6. miesiąca życia. Zestaw składa się z trzech szczoteczek, które pomagają dziecku w stopniowej nauce codziennej pielęgnacji higieny jamy ustnej. Dwie szczoteczki mają końcówki gryzaki wykonane z miękkiego silikonu i nadają się do delikatnego masażu dziąseł i podniebienia w czasie ząbkowania. Trzecia szczoteczka ma miękkie włosie, które delikatnie czyści pierwsze widoczne końcówki ząbków bez ryzyka uszkodzenia delikatnych dziąseł. Szczoteczki mają antypoślizgowe uchwyty, które dziecko może z łatwością trzymać w dłoni. W zestawie z szczoteczkami pierścień zabezpieczający, który zapobiega włożeniu szczoteczki do buzi za daleko.

Szczoteczki będą musiały trochę poczekać bo pierwsza z nich jest dopiero od 6 miesiąca A moja Patrycja ma dopiero dwa miesiące .Ale na pewno się przydadzą.I super ze rossman tak dba o swoich klientów.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz