Natur Planet - Szampon i odżywka do włosów normalnych 
                            Pokrzywa zwyczajna 




Jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania szampon i odzywkę do włosów normalnych .Pokrzywa zwyczajna  .




Szampon używałam razem z odżywka .Tak jak szampon i odżywka są bogate w sole mineralne , witaminy A,B2,C,K kwasy roślinne i chlorofil.  Obydwa kosmetyki nie są tylko przeznaczone do włosów normalnych ,ale także do przetłuszczających się i do włosów z tendencja do wypadania .
Dla mnie szampon i odżywka super się sprawdziły .Dużym plusem jest to że są one naturalne BEZ  PARABENÓW I BARWNIKÓW 
Szampon i odżywkę stosuje już przeszło miesiąc i mogę stwierdzić że włosy są mocniejsze odżywione po same końcówki .Często włosy prostuje prostownicą i moje włosy nie najlepiej wyglądały .
 Efekt był już widoczny po drugim trzecim umyciu głowy .Włosy przestały się elektryzować .
 Najważniejsze dla mnie jest że już  tyle włosów nie wypada ,co wcześniej .Włosy łatwo się rozczesuje.
Obydwa kosmetyki maja bardzo przyjemny i łagodny zapach .
Włosy po umyciu są miękkie ,delikatne i nadają włosom jedwabisty połysk   .





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz