Lakma Perlux -testowanie  recenzja 





A dzisiaj o kapsułkach piorących Perlux


Perlux Super Compact WHITE to innowacyjne, super 

skoncentrowane perły piorące z proszkiem i żelem.

 Dzięki hybrydowej technologii, produkt łączy w sobie

 najlepsze cechy proszków i żeli do prania, dzięki czemu

 jest niezawodny w walce z plamami na białych 

ubraniach, jednocześnie chroniąc je przed szarzeniem. 

Nadaje praniu przyjemny, długotrwały zapach.

Bardzo lubię prac z  kapsułkami .Wtedy nie wsypuje ani za dużo ani za mało proszku .W opakowaniu które otrzymałam do testu mieści się 24 kapsułek  



Co do oznaczenia na pudełku zdecydowanie się zgadzam .Używanie kapsułek bardziej się opłaca od proszku .W jednej kapsułce mieści się wszystko aby ubrania po wypraniu były czyste i pachnące 

Producent informuje nas ile powinęliśmy kłaść kapsułek do prania .Co do tych trzech kapsułek bym się zastanowiła .Do testu raz wrzuciłam dwie kapsułki .Oczywiście ubrania były czyste ale był taki mocny zapach że musiałam je dwa razy wypłukać .Wiec jedna kapsułka wystarczy a podkreślę że mam twardą wodę
Na stronie http://www.sklep-sidolux.pl/ można takie kapsułki kupić już za 30zl 
Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z kapsułek .Ubrania doprane czyste , ładnie pachną .
moja ocena 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz