Bambino Baby Love - Testowanie 



BAMBINO Baby Love - nowa jakość pieluszki!


Bambino jest naszym flagowym produktem, z którego jesteśmy dumni. Gwarancją bezpieczeństwa i jakości jest przyznany pieluszkom certyfikat Instytutu Matki i Dziecka oraz otrzymana nagroda Produkt Roku 2015. Pieluszki są idealne zarówno na dzień, jak i na noc dzięki swej chłonności i dopasowaniu. Poddawane są ciągłym badaniom, także użytkowym, wykorzystywanym do uczynienia ich jeszcze lepszymi.

Dzisiaj post o testowaniu pieluszek przez moja córkę Patrycje .Do testowania otrzymałam dwa opakowania po 2 sztuki pampersów .Rozmiar mogłam sobie sama wybrać .Z racji że córka ma dwa miesiące wybrałam 3 .


Tak wyglądają pieluszki 

Przód 


Tył 






Wewnętrzny wkład Ultra Dry, aby skutecznie chronić przed podrażnieniami, błyskawicznie wiąże wilgoć i utrzymuje ją z dala od skóry dziecka.

Wyjątkowa zewnętrzna powłoka Air Max pozwala skórze swobodnie oddychać, przez co minimalizuje ryzyko odparzeń i podrażnień delikatnej skóry dziecka.

Delikatny i cienki wkład Super Comfort System pozwala pieluszce na maksymalne dopasowanie się do anatomii dziecka.
Praktyczne zapięcia na rzep Super Flexi umożliwiają utrzymanie pieluchy w odpowiedniej pozycji, a rodzicom szybkie zakładanie pieluszki oraz wielokrotne jej odpinanie i zapinanie.

Moja córka przetestowała pieluszki .Ja jako mama jestem zadowolona z pieluszek .Skóra córki nie jest podrażniona .Nie uczulają. Świetnie wchłaniają wilgoć dzięki temu skóra na pupie jest sucha . Przylepce dobrze się trzymają nawet jak niedoświadczony tata próbuje zapiąć jednego pampersa kilka razy .



Zapraszam na stronę internetowa 

facebook


E-sklep 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz