Napój Aloesowy BTL Solutions 


Tym razem testowałam wodę aloesowa.Do testów otrzymałam trzy butelki .

Seria Aloe Vera


Napój zawiera cząsteczki naturalnego aloesu, rośliny 

powszechnie znanej z właściwości prozdrowotnych. Aloe 

vera barbadensis (Aloes) jest wyjątkowo bogatym źródłem 

białek, występujących w postaci aminokwasów.

Skład: Woda, miąższ i żel z Aloesu (≥30%), cukier, syrop 

fruktozowy; substancja słodząca:  sukraloza;  regulatory 

kwasowości: kwas cytrynowy, mleczan wapnia, cytrynian

sodu; środek zagęszczający: guma gellan; aromat winogronowy.




Już kiedyś miałam możliwość spróbowania wody aloesowej .Jej smak jest słodki .Idealny na gorące dni , gasi pragnienie ,Mi najbardziej smakowała z lodówki lekko schłodzona .
W wodzie można zauważyć kawałki aloesu .



Jej smak jest trochę podobny do winogrona .Jest idealny dla osób które często się przeziębiają lub chcą otrzymać linie  .Jeden minus to taki że jeszcze nigdy nie widziałam tej wody w sklepie .W Holandii miałam już styczność z tą wodom ale w Polsce jeszcze nie .

Zapraszam na stronę internetowa i zapoznaniem się z oferta 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz