Lokówka automatyczna StyleCare Prestige BHB876/00 PHILIPS 



OSTATNIO WAM PISAŁAM O LOKÓWCE PHILIPS tu .A DZISIAJ CHCE WAM POKAZAĆ JAKI EFEKT MOŻNA DZIĘKI NIEJ UZYSKAĆ.

I  JAK SPRAWDZIŁA SIĘ U MNIE  :) 


Lokówka jest bardzo łatwa w obsłudze i każdy sobie z nią poradzi .Jest prosta i elegancka .Posiada 4 przyciski które bardzo proste są w obsłudze .
Czas wykonania loków również jest dość krótki .Na moje włosy a mam je tak za ramiona ,zajmuje mi ok 20 min .
Lokówka jest bezpieczna .Nie ma możliwości wkręcenia się włosów .Jeśli włosy dostana się po za wałek lokówka sama się wyłącza.
Nie ma możliwości poparzenia się.Jest tak skonstruowana aby nic nam się nie stało .
Bardzo duży plus .LOKÓWKA SAMA NAKRĘCA WŁOSY  .
Loki długo się utrzymują nawet na drugi dzień jest bardzo łatwy efekt .
Niestety cena trochę powala ok 600 zł to dość jak dla mnie drogo .Ale np taka lokówka do salonów fryzjerskich super sprawa  .











3 komentarze:

  1. Podsyłam linka do profesjonalnej firmy sprzątającej w Lublinie:
    https://stanbest.pl/punkty/lublin/
    Może się komuś przydać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałem ostatnio przeszkolony w temacie lokówek, ponieważ żona zażyczyła sobie taki prezent na urodziny. Długo szukałem i długo się zastanawiałem, aby wybór padł w końcu na lokówkę od https://www.oleole.pl/lokowki,_Babyliss.bhtml Mam nadzieję, że się sprawdzi któraś z nich i że żona będzie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń