ARA SZCZECIN - PŁYN DO MYCIA ŁAZIENEK SIN-LUX 600 ML


PŁYN DO MYCIA ŁAZIENEK SIN-LUX 600 ML
Receptura płynu oparta na delikatnym kwasie umożliwia dokładne i szybkie czyszczenie armatury i glazury łazienkowej. Usuwa naloty z mydła, twardej wody, kamienia, rdzy oraz inne zabrudzenia.
Świetnie nadaje się do codziennego utrzymania czystości i pozostawia bardzo przyjemny zapach. Aplikacja w formie piany ułatwia czyszczenie powierzchni pionowych – dłuższy czas spływania płynu skutkuje lepszym efektem.
Postać piany ogranicza też stopień rozpylenia, więc podczas mycia kabiny wewnątrz nie jesteśmy zmuszeni wdychać unoszącego się wszędzie preparatu. 
Kabina prysznicowa wygodna ale jej mycie i utrzymanie w czystości to moja największa zmora .Już po jednej kąpieli widać osad z mydła i wody .
A jej mycie a wręcz szorowanie zajmuje dużo czasu i jest nieprzyjemne .
Jeśli chodzi o środki do mycia kabin to już testowałam i używałam ich bardzo dużo .Z niektórych nie powiem byłam bardzo zadowolona a z niektórych wręcz przeciwnie .

Dzisiaj wam chce pokazać bardzo dobry płyn i za niewielkie pieniądze.

Z reguły zapuszczamy co jest tanie to jest kiepskiej jakości.
i Tu się mylimy  !!!

PŁYN DO MYCIA ŁAZIENEK SIN-LUX 600 ML możemy kupić już za ok

8 zł .I działa cuda .
Butelka jest wyposażona aby rozpylać również piane na powierzchnie która chcemy umyć .Dzięki niej nie jest aż tak wyczuwalny zapach płynu .Choć  sam płyn nie jest duszący. Dzięki pianie brud łatwo chodzi bez szorowania  .
Ja rozpylam pianę po całej kabinie zostawiam na ok 5 minut .Po upływie czasu przecieram gąbka  .Zaznaczam nie szoruje tylko wycieram .A wszytki osad znika błyskawicznie .
Moja kabina znowu jest czysta i się błyszczy :) 
Produkt jest dostępny np w sklepach Dino .

MOJA KABINA PRZED UMYCIEM 






PO UMYCIU

PŁYNEM  DO MYCIA ŁAZIENEK SIN-LUX 600 ML



Efekt robi wrażenie .Bardzo polecam ten produkt .Jest na prawdę bardzo dobry i wydajny .
A może mieliście już produkty ARA ? 
Jak się sprawdziły ? 
Jeśli chcecie zapoznać się z reszta produktów firmy zapraszam   






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz