Ambasadorka TRND PHILIPS StyleCare Prestige 


Kochani jakiś czas temu zgłaszałam się na TRND do testowania lokówki .A pomyślałam czemu nie warto spróbować .Może się uda .Zgłoszenie wysłałam .

Kilka dni temu pozytywna odpowiedz .Hura udało się :) 
Tylko szkoda ze ścięłam trochę włosy :(  
Ale zobaczymy jak pójdzie na krótszych włosach.
Dzisiaj odebrałam paczkę od kuriera  .No i musiałam się wam pochwalić tym cudeńkiem.

A tu coś o lokówce od producenta 

Lokówka automatyczna PHILIPS StyleCare Prestige BHB876/00


Automatyczny system układania loków.

Dzięki innowacyjnym klamrom przytrzymującym loki włosy są idealnie, równomiernie nawijane na wałek - tak, jakby to robił profesjonalny fryzjer. A co najważniejsze, ta wymagająca dużej zręczności czynność jest wykonywana automatycznie – za pomocą jednego przycisku!

Zwiększona powierzchnia wałka pozwala nawinąć 2x więcej włosów

Dzięki temu, że powierzchnia naszej lokówki jest o 113% większa*, możesz za jednym nawinięciem układać 2x więcej włosów. To prosty i szybki sposób na wymarzone loki.

Pionowa konstrukcja zapewnia naturalny efekt i wygodę

Klamry przytrzymujące loki ustawione są pionowo, dzięki czemu dopasowują się do naturalnego ułożenia włosów. Co więcej, pionowa konstrukcja pozwala na bardzo wygodne trzymanie lokówki. Automatyczną lokówkę swobodnie trzymasz w naturalnym, pionowym ułożeniu. Przyciski lokówki znajdują się w miejscu uchwytu, więc dostęp do nich jest intuicyjny.

27 KOMBINACJI USTAWIEŃ
Ciesz się rozmaitymi fryzurami dzięki 27 kombinacjom ustawień (3 ustawienia temperatury, 3 ustawienia zegara i 3 ustawienia kierunku kręcenia). Za każdym razem możesz tworzyć takie loki jak chcesz, ustawień kręcenia, temperatury oraz zegara można używać w różnych kombinacjach.

Powłoka ceramiczna z keratyną

Ochronna powłoka ceramiczna z keratyną zapewniająca lepszą pielęgnację Twoich włosów.

Konstrukcja lokówki izoluje gorące elementy tak, abyś się nie poparzyła

Nowa, ulepszona komora pozwala uniknąć oparzeń podczas stylizacji. W przeciwieństwie do tradycyjnych lokówek nie przypalisz sobie palców, ponieważ specjalna konstrukcja izoluje gorące elementy od obszarów poza układanymi włosami.
W opakowaniu 
  • Automatyczna lokówka
  • Akcesorium do czyszczenia wałka
  • Akcesorium do rozdzielania pasm włosów
  • Instrukcja obsługi w języku polskim
  • Gwarancja


Z tego co producent zapewnia możemy stworzyć takie loki jakie sobie wymarzymy .Czy jest to możliwe ? 
Zobaczymy :) 
W ten weekend mam zamiar ja przetestować i pokazać się wam w loczkach .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz