Canpol babies. Udany początek macierzyństwa
Jeśli jesteś blogującą Mamą i chciałabyś przetestować zestaw pielęgnacyjny lub zorganizować z nim konkurs na swoim blogu, zgłoś się! Do wygrania czeka aż 45 zestawów!

Po raz pierwszy będę składała swoje zgłoszenie :)
Z produktami Canpol Babies miałam już wcześniej odczynienia .Produkty są bardzo dobre i nigdy sie nie zawiodłam na nich .
Tak wiec zapraszam was do rejestracji i zgłoszenia się.

Wszelkie zasady o testowaniu i zorganizowaniu konkursu znajdziecie TU -


2 komentarze:

  1. Ja również zgłosiłam się do Blogosfery Canpol, nawet udało mi się dostać do testowania produktów, Polecam!
    Zapraszam serdecznie na mój blog http://blogmama.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej My dostałyśmy się do testowania tego produktu, już niedługo na www.muminpatchwork.blogspot.com pojawi się nasza opinia, zachęcam do odwiedzania :)

    OdpowiedzUsuń