Nanobytes Polska- Słodka  współpraca 
Słodka współpraca dla małych i dużych dzieci .Słyszeliście już o Nanobytes ? 
Jeśli nie to żałujcie .
Taką pyszna przesyłkę otrzymałam do testowania .

Nanobytes są to cukierki gumy do żucia .Dostępne są w trzech wariantach TRUSKAWKA, COLLA ,GUMA BALONOWA .

Są to przepyszne cukiereczki o smaku i zapachu gum do żucia .
Dlaczego cukierki bo się rozpuszczają .Dlatego mogą je jeść i te małe dzieci i te większe. Są to maleńkie kuleczki z chrupiąca skorupka . Mi osobiście bardzo smakowały . 



Dziękuję również za torbę.Zawsze mam ja na zakupach :)



 

2 komentarze:

  1. Muszę je zdobyć, moje dzieciaki uwielbiają takie rzeczy. Nie za często, ale czasami pozwalam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadłam je kiedyś :) Całkiem dobre, ale w małych ilościach bo są bardzo słodkie :)

    OdpowiedzUsuń