DermoFuture Precision Kuracja Ujędrniająca i Modelująca Biust 


Kolejny kosmetyk który otrzymałam dzięki TWOJE ŹRÓDŁO URODY 

To peeling modelujący biust i Maska Ujędrniająco - Regenerująca 

Peeling modelujący biust w swoim składzie zawiera kompleks BREASTVOL, który korzystnie wpływa na rozmiar biustu. Mieści w sobie diosgeninę i trygonelinę, które ujędrniają skórę i stymulują metabolizmu komórek. Wykazuje właściwości ujędrniające, stabilizuje tkankę łączną, wygładza oraz stymuluje regenerację komórek, odżywia, wspomaga produkcję kolagenu, wzmacnia strukturę skóry piersi, zapobiega powstawaniu rozstępów, ma silny efekt liftingu, pomaga przywrócić kształt piersi. Skutecznie, lecz bez podrażnień złuszcza martwy naskórek. Oczyszcza i stymuluje regenerację. Kolagen i elastyna przeciwdziałają wiotczeniu piersi. Skóra jest świeższa, lepiej ukrwiona, dzięki czemu ułatwiona zostaje penetracja przez substancje aktywne.


Maska ujędrniająco-regenerująca biust to wyjątkowo skuteczny produkt wzmacniający i ujędrniający skórę podtrzymującą biust. Zawiera kompleks BREASTVOL, który powoduje zwiększoną produkcję żeńskich hormonów, w tym hormonu wzrostu, korzystnie wpływa na rozmiar biustu, oraz diosgeninę i trygonelinę – dzięki nim skóra jest odpowiednio ujędrniona. Stymulowany jest także metabolizm komórek, co powoduje wzrost jędrności i elastyczności. Następuje regeneracja komórek, odżywienie, wzmożona produkcja kolagenu, skóra piersi zostaje wzmocniona. Silny lifting pomaga przywrócić kształt piersi i błyskawicznie modelować krągłości.

Moja opinia 

Jak kazda kobieta chcę aby  biust był ujędrniony i ładny .Dzięki takiej kuracji  możemy poprawić wygląd naszych piersi .Takie domowe spa .Jak każdy peeling ma za zadanie usunąć martwy naskórek dzięki drobinkami które znajdują się w kremie  wygładzić i ujędrnić nasz biust .

Natomiast maska ma za zadanie ujędrnić i modelować biust .Jedna kuracja wystarcza mi co najmniej na 3 razy. W jednej saszetce jest tyle kremu że nie jestem wstanie wykorzystać to na raz .Peeling jak i maseczka dobrze się wchłaniają.Po kuracji moje piersi (Tak twierdzi mój mąż ) że nabrały kształtu i są ładniutkie .Ja osobiście nie zauważyłam żeby moje piersi jakoś się powiększyły ale jak tak mąż twierdzi to coś w tym musi być :)  Na pewno są bardziej wygładzone i ujędrnione Ale jak tak się przyglądam nim to są bardziej okrągłe .Kuracje stosowałam już z 6 razy ale wykorzystałam przy tym tylko 2 saszetki .Przy czym jedna saszetka kosztuje ok 5 zł to uważam że jest to produkt godny polecenia .

http://www.tenex.pl/produkty/dermofuture/odmladzanie-i-regeneracja-skory.html

http://www.dermofuture.pl/pl/

http://www.twojezrodlourody.com.pl/  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz