Nowa współpraca - Fabryka Firanek i Koronek Haft 


 Dzisiaj dla odmiany chce wam przedstawić pewna firmę fabrykę Firanek i Koronek z która nawiązałam współprace .
Na pewno niektórzy z was znają ta firmę i już robili u nich zakupy.Ja osobiście tylko oglądałam katalogi firmy .Firma ma bardzo duży asortyment i nie tylko firanki .Można tam również znaleźć zasłony obrusy serwetki i wiele innych cudnych akcesori aby nasze mieszkania były jeszcze piękniejsze.

A tu coś o firmie 

Fabryka Firanek i Koronek Haft S.A. to lider na rynku firanek i jedyny na skalę przemysłową producent wyrobów haftowanych w Polsce. Firma wchodzi w skład Grupy Kapitałowej WISTIL S.A., a jej siedziba oraz park maszynowy mieszczą się w Kaliszu. W bogatej ofercie firmy znajdują się firany, lambrekiny i tkaniny metrażowe, konfekcja stołowa i okienna oraz wyroby haftowane do produkcji konfekcji damskiej i dziecięcej. Wysoka jakość produktów, innowacyjność oraz duży potencjał wzorniczy stanowią istotne wartości przedsiębiorstwa. Produkty marki Haft dostępne są na terenie kraju oraz w Wielkiej Brytanii, Francji, Rosji, Słowacji i Czechach.

Przykładowe zdjęcia jak firma powstawała .










Dzięki firmie mam możliwość przetestować i wyrazić swoja opinie o kilku produktach .Szczerze szczeka mi opadła jak otworzyłam zawartość paczki .
Nie spodziewałam się aż takiej oczywiście pozytywnie zawartości.


Fabryka firanek i koronek otrzymała REKOMENDACJE M jak mieszkanie 2016 .Dla nie wtajemniczonych to  znak jakości, innowacyjności dobrego stylu .Przyznaje się ja   produktom wyróżniających się na rynku ,godnym polecenia  .
Tkanina ReTex – dekoracje z myślą o przyszłości


Recykling nie tylko pomaga chronić środowisko, ale też – tworzyć unikalne produkty. Te właśnie założenia sprawiły, że marka Haft postanowiła zaprojektować tkaninę stworzoną z przędz poliestrowych pochodzących z… recyklingu! 

Tkanina ReTex to nowość produktowa od marki Haft. Materiał został wykonany z przędz, które pozyskano w procesie wtórnego przetworzenia butelek plastikowych. Dzięki temu otrzymał on międzynarodowy certyfikat Repreve. Oznacza to, że tkanina składa się z min. 30 proc. z przekształconych butelek PET. Warto również zaznaczyć, że uzyskaną przędzę cechuje wysoka jakość i wytrzymałość. – Możliwość wykonania czegoś niezwykłego, a przy tym wspierającego ochronę środowiska to szansa, której nie mogliśmy nie wykorzystać. Nasza oferta tkanin ReTex będzie się stale poszerzać, tak by trafić w gusta każdego klienta – dodaje Magdalena Tomaszewska, ekspert firmy Haft. 

Innowacyjna tkanina ReTex jest dostępna w 21 deseniach. Kolorystyka inspirowana barwami natury sprawia, że idealnie dopasowuje się do każdego wnętrza. Można z niej wykonać, m.in. poszewki na poduszki, narzuty czy zasłony. To niebanalne uzupełnienie wnętrz urządzonych w minimalistycznym i nowoczesnym stylu. Dzięki tkaninie klasyczne przestrzenie zyskają blasku. A wszystko to jest dodatkowo uzasadnione ekologicznym i odpowiedzialnym wyborem. 



Firanki tekstylia z butelek plastykowych jak dla mnie to nowość i jeszcze bardziej jestem ciekawa przetestowania całej zawartości paczki która otrzymałam .
Wszystkich ciekawych asortymentu firmy zapraszam na stronę TU LUB  w sklepie internetowym TU ALE  także do sklepów stacjonarnych .U mnie w mieście własnie w zeszłym tygodniu został otwarty sklep Haft i na pewno tam pójdę.

   



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz