Dermo Future INTENSYWNIE WYGŁADZAJĄCY ELIKSIR POD OCZY .





Intensywny eliksir wygładzający przeznaczony do każdego rodzaju cery dojrzałej. Doskonale nawilża skórę i chroni ją przed przesuszaniem. Niweluje sińce i przebarwienia pod oczami, zmniejsza obrzęki. Uszczelnia naczynia krwionośne i zwiększa elastyczność skóry. Pięknie modeluje kontur oczu i rozświetla skórę. Dzięki odpowiednio dobranym składnikom aktywnym regeneruje, odbudowuje i hamuje procesy starzenia się skóry. Już po 28 dniach stosowania widoczność cieni pod oczami wygląda na zmniejszoną, a linie, drobne zmarszczki i oznaki zmęczenia w okolicy oczu na zredukowane. Eliksir został przebadany dermatologicznie i ma pH przyjazne dla skóry.
Składniki aktywne:
- ekstrakt z kawioru
- ekstrakt z jedwabiu
Stosowanie:
Rano i wieczorem nanieść niewielką ilość preparatu w okolice oczu, wklepać eliksir, wykonując delikatny masaż.
W ramach testowania z TWOJE ŹRÓDŁO URODY mam możliwość przetestować eliksir pod oczy .Dlaczego ten produkt .Jestem 29 letnia mama półtorarocznej Patrycji .Zmęczenie i zmarszczki ,niestety od tego nie ucieknę.Zmarszczki mam ale nie uważam że to jest problem   .Bardziej używając eliksir brałam pod uwagę moje sińce i zmęczenie pod oczami .Eliksir jest umieszczony w wielkiej strzykawce .Ale bez obaw bez igły i kłucia .Tym razem strzykawka robi za zadanie masażera .Końcówka strzykawki jest gumowa która po na łożeniu kremu masujemy i wcieramy delikatnie krem pod oczy .Dokładnie za 3 dni mija 28 dni stosowania eliksiru .Spotkałam się z rożnymi opiniami tego kremu .Mnie osobiście nic nie piekło nie swędziało po nałożeniu kremu .Moje zmarszczki czy znikły całkowicie raczej nie .Ale przy regularnym stosowaniu skóra pod oczami jest wygładzona i napięta A jak jest napięta to i nie ma zmarszczek .Moje cienie i zmęczenie pod oczami znikły .Nie zauważyłam tego od razu po stosowaniu kremy .Ale po kilku dniach stosowania było widać zmiany na mojej twarzy .Krem można bez problemy stosować przed nakładaniem makijażu.Cały eliksir powinien starczyć na 28 dni .Jedyny minus jest taki że nie widać ile tego kremu jest faktycznie w strzykawce .Ale wydaje mi się ze eliksir starcza na dużo dłużej niż 28 dni .Cena kremu to ok 25 zł .Jak na  krem na zmarszczki to cena jest naprawdę niska .JEST TO PRODUKT GODNY POLECENIA .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz