SZAMPON MASKA DO WŁOSÓW CIENKICH I TRUDNYCH DO UŁOŻENIA VELLIE COSMETICS OD V.LABORATORIES 




Szampon i maska z olejem Macadamia została opracowania specjalnie do włosów cienkich i niesfornych. Starannie dobrana formuła poprawia wygląd i kondycje włosów , nie obciążając ich. Składniki aktywnie zamykają łuski włosów ,wygładzając je i zmniejszają ich puszenie  . Włosy są nawilżone ,dzięki czemu łatwo się rozczesują . Dodatkowo delikatna baza myjąca zapewnia odpowiednią pielęgnacje skóry głowy .
Składniki Aktywnie 
Olej Macadamia 
Panthenol
Kreatyna 

Szampon i maska są w takich samych tubkach ,odróżniająca się tylko nakrętkom .Bardzo ładna szata graficzna ładna i elegancka .Obydwa kosmetyki są o pojemności  250 mi .
Ostatnio miałam możliwość zbadania sobie włosów i wyszło że ogólnie włosy są zdrowe ale mam zmęczona i popękana skórę głowy .I pani poleciła mi żebym odstawiła szampony odbudowując a żebym zakupiła szampon do włosów cienkich .Tak wiec V.Laboratories idealnie trafiliście .Bardzo dobrze że do szamponu otrzymałam również masek do włosów aby działanie ich było lepsze .Tak wiec kosmetyki przetestowałam Czy jestem zadowolona .Raczej tak ,szampon jak i maska dobrze się rozprowadzają po włosach .Oczyszczają skórę głowy a o to mi najbardziej chodziło  a włosy są czyste .Bardzo dobrze się układają włosy i nie puszą się. Moje włosy maja dużo lepsza kondycje .Tak więc z czystszym sumieniem mogę poleci szampon i maskę do włosów .










1 komentarz:

  1. Tych jeszcze nie miałam, ale uwielbiam produkty V.Laboratories :)

    OdpowiedzUsuń