Ambasadorka  Allerco Streetcom 


Dzięki streetcom razem z córką dostałyśmy się do kampanii Allerco 
Allerco 
to nowoczesne, chronione prawem patentowym preparaty emolientowe, zawierające najwyższej jakości składniki, które zapewniają skórze suchej, wrażliwej, skłonnej do podrażnień i alergii kompleksową i skuteczną pielęgnację. Jako jedyne na rynku posiadają w swym składzie molekułę Regen7, substancję fizjologiczną, pochodzenia witaminowego, o wysokim potencjale bezpieczeństwa.

Paczka prezentowała się tak 

Córka oczywiście jako pierwsza rozpakowała paczkę w końcu to kosmetyki dla niej .



Dla córka są dwa pełnowartościowe kosmetyki 

A tak wygląda zestaw do rozdania 

Zapraszam do rejestracji na 

i na stronę Allerco 



4 komentarze:

  1. Szczęściara! Jestem ciekawa czy te kosmetyki są warte uwagi???? Daj znać koniecznie jak przetestujesz www.testowaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super paczka - ja również zostałam zaproszona do kampanii Allerco :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam
    Ja również mam okazję testować produkty allerco dzięki Streetcom. Jestem bardzo zadowolona z działania emolientów do kąpieli oraz kremu przeciwko odparzeniom. Moja córcia doskonale je toleruje a i ja sama ich używam . Również świetnie sprawdza się wśród moich testujących znajomych i ich dzieci.
    #Allerco #DbaODelikatnaSkore #Od1dniaZycia #AllercoEmolienty

    OdpowiedzUsuń
  4. Córka ma problematyczną skórę - ciągle jest zaczerwieniona, podrażniona, przesuszona. Po stosowaniu emulsji do kąpieli Allerco widzę zdecydowaną poprawę. Już nie ma napiętej i suchej skóry.... i nie skarży się na swędzenie. Skóra stała się miękka i delikatna, dobrze nawilżona. Zdecydowanie poprawił się też stan skóry głowy, co było również bardzo dużym problemem.

    Pielęgnacja skóry staje się dużo łatwiejsza z kosmetykami Allerco. Emolienty to doskonałe rozwiązanie dla osób z suchą skórą, skłonną do podrażnień. Nie jest łatwo dbać o taki rodzaj skóry - dlatego Allerco wyszło na przeciw tym problemom. Emulsja do kąpieli na pewno sprawdzi się znakomicie - nawilży skórę, ochroni przed podrażnieniami, ponieważ nie zawiera substancji zapachowych, ani barwników.... które - jak wiadomo - często uczulają. Można ją stosować już od pierwszego dnia życia dziecka :)

    OdpowiedzUsuń