KREMOWA POMADKA W KREDCE  06 OD BELL 



Kolejny kosmetyk który znajdował się w wygranej kosmetyczce od Bell to  kremowa pomadka 


 Kosmetyk nowej generacji, nie wymagający temperowania. Formuła pomadki typu „masełko” idealnie gładko się rozprowadza, pozostawiając na nich kremową warstwę intensywnie lśniącego koloru. Specjalny mix składników nawilża, uelastycznia i zmiękcza skórę warg. Lekka, nieklejąca konsystencja nie zostawia smug i powoduje, że noszenie pomadki jest prawdziwą przyjemnością.





 Masełko kusi swoim cudownie owocowym zapachem, który spowoduje, że nie zechcesz się z nim rozstać. Niezwykle kobiece odcienie, których jest aż siedem, sprawią, że będziesz chciała mieć każdy z nich, aby rozpieszczać swoje usta codziennie innym kolorem!


Jest to moja pierwsza pomadka w takiej formie .Na pułkach sklepowych już nie raz widziałam pomadki w tej formie .Ale nigdy nie ciekawiły mnie .Może dlatego tez że kiedyś nie malowałam często usta .A teraz nie wychodzę bez pomalowanych ust .















Bardzo poręczna wkręcać i wykręcać.Co do koloru to pomadka powinna być czerwona ale po nałożeniu jej na ustach jest to róż . I to nawet bardzo ładny róż .










Mam jasna cerę więc ciemne i mocne kolory nie pasują mi .Pomadkę bardzo ładnie i prosto rozprowadza się na ustach .Jak bym pisakami malowała sobie usta .Minus trwałość niestety szybko znika z ust i trzeba ją poprawiać .Pomadka dodatkowo nawilża i wygładza usta  .Nie wysuszając je .

Koszt pomadki to 15 zł .Jak dla mnie cena ok tym bardziej ze jest bardzo wydajna .Używam ją prawie codziennie a wygląda tak jak bym ja jeszcze nie używała .Chętnie wypróbuje inne pomadki z tej serii  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz