Zapowiedz testowania 

Dzisiaj post o firmie która przysłała  mi próbki (Karton :) )chrupek do testowania .
A chodzi o firmę


Tym razem testować będzie moja córka Patrycja bo chrupki to ona uwielbia 

A tu coś o firmie dla osób które nie znają firmy BORAMEX 


Należymy do największych producentów naturalnych Chrupek kukurydzianych w  Polsce. Na rynku funkcjonujemy od 1982 roku. Działalność naszej firmy koncentruje się wokół produkcji i dystrybucji produktów z ziaren kukurydzy. Naszą misją jest tworzenie stabilnej Polskiej Firmy, opartej na solidnych rodzinnych fundamentach, z kadrą o dużym doświadczeniu. Jesteśmy propagatorem zdrowej żywności. Dokładamy wszelkich starań, aby oferowane produkty zawierały wyłącznie najlepszej jakości - grys kukurydziany. Naturalny składnik nie modyfikowany genetycznie - FreeGMO który odpowiada najwyższym standardom jakości, ze szczególnym uwzględnieniem jego bezpieczeństwa zdrowotnego. Nie stosujemy żadnych konserwantów. Cała produkcja prowadzona jest zgodnie z wdrożonym systemem HACCP. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym klientom najwyższą jakość oferowanych produktów. Produkowane produkty spełniają również wymagania dotyczące Koszerności.  


Wszystkie produkty posiadają Certyfikat Przekreślonego Kłosa  jako produkty bezglutenowe.    

A już jutro pokaże wam co dokładnie otrzymałam od firmy BORAMEX

ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA STRONĘ INTERNETOWĄ FIRMY 






2 komentarze:

  1. Ciekawa jestem zawartości... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem ciekawa :)
    Sądządz po logo firmy to pewnie coś kukurydzianego :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń