Primagia.pl - Nowa współpraca



Primagia.pl -Koszulki ,poduszki ,kubki i 150 innych produktów z twoim własnym nadrukiem.

Bardzo dziękuje firmie że miałam możliwość  przetestować przekonać się jak wygląda gadżet z własnym nadrukiem .Sam widok obrazu świadczy że firma solidnie wykonuje swoja prace . 

WYBRAŁAM OBRAZ NA PŁÓTNIE Z MOJĄ CÓRKĄ 




Musze przyznać ze jestem pod wrażeniem .Nie spodziewałam się takiego efektu .Obraz jest idealnie taki sam jak zdjęcie.Może trochę żywsze kolory ale to chyba lepiej . 

Obraz bardzo starannie wykonany 






Obraz był wysłany do mnie przez pocztę polska za ok 11 zł .I muszę powiedzieć że  jak rozpakowywałam obraz byłam zdziwiona .Bardzo dużo otrzymuje paczek ,ale jeszcze tak dobrze zabezpieczonej paczki jeszcze nigdy nie otrzymałam .Bardzo duży plus dla firmy . 


Bardzo zapraszam do zapoznania się z oferta sklepu 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz