BORAMEX Testowanie 





Kilka dni temu wspomniałam wam że nawiązałam nową współprace z Boramex .
Jest to firma która produkuje produkty z ziaren kukurydzy .
Bardzo dziękuje Panu Dawidowi za przesyłkę .Miały być próbki chrupek a otrzymałam :




Mega przesyłka.Moja córka ma osiem miesięcy i uwielbia chrupki .Także będzie miała co testować .Ale i ja chętnie jej podjadam :)

Jako pierwsze moja córka Patrycja spróbowała 


Są to tradycyjne chrupki kukurydziane wyprodukowane z grysu kukurydzianego  
100% GRYSU KUKURYDZIANEGO 
W swojej ofercie firma ma bardzo duży wybór chrupek .
My wybraliśmy je jako pierwsze do wypróbowania dlatego że mojej córki rączki są jeszcze bardzo małe .I z łatwości sama je bierze do rączki no i je zjada .



Druga paczka która otworzyłam to

KUKU KULKI 

Dla mojej córki są za małe nie radzi sobie z nimi .Ale mamie chętnie smakują.Do chrupek nie byłam jakoś przekonana .Ale jak dużo czasu siedzę wieczorami przed komputerem to i się podjada a to batonik a to czekoladka A tu kilogramy przybywają .Wiec zamieniłam słodycze na kuleczki A w 100 g chrupek jest 105 kalorii Więc myślę ze mogę je spokojnie jeść, przy moim codziennym treningu  








2 komentarze:

  1. Fajna przesyłka, my również lubimy chrupki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pychotka. :-) Z miłą chęcią bym zaobserwowała, ale nigdzie nie widzę takiej opcji :-)

    OdpowiedzUsuń