TISANE Balsam i pomadka do ust oraz balsam do paznokci 


Dzięki firmie Herba Studio mam możliwość przetestować produkty Tisane 

Balsam do ust Tisane

Pomadka do ust Tisane

Naturalny kosmetyk ziołowy o wspaniałym waniliowym zapachu i miodowym smaku




 Działanie:
  • Wygładza szorstkie, spierzchnięte usta przywracając aksamitną gładkość
  • Chroni usta przed  wpływem czynników środowiskowych jak słońce, wiatr, deszcz, mróz
  • Odżywia delikatną skórę warg
  • Nawilża i chroni usta przed wysychaniem
  • Regeneruje naskórek uszkodzony wskutek działania czynników atmosferycznych, otarć oraz opryszczki.

  • Usta spękane, spierzchnięte z powodu czynników atmosferycznych
  • Usta spękane, spierzchnięte z powodu przeziębienia, opryszczki
  • Usta wysuszone
  • Ochrona przed słońcem, mrozem, wiatrem, deszczem


Moja Opinia 

NAJLEPSZY KOSMETYK DO OCHRONY UST .IDEALNY NA NADCHODZĄCY MRÓZ .DWA WARIANTY DO WYBORU SZMINKA  LUB WERSJA SŁOWACZKA  .
MAŁA CENA NIECAŁE 10 ZŁ I OCHRONA UST NA CAŁA ZIMĘ .NAWILŻA I NATŁUSZCZA USTA.
 CO JEST BARDZO PRZYDATNE PRZY MROZIE .
DELIKATNY ZAPACH .
10/10 



            

Balsam do paznokci 2x5





  • Wzmacnia giętkie, łamliwe, rozdwajające się paznokcie
  • Stymuluje wzrost silnych paznokci
  • Odżywia paznokcie zniszczone i przywraca im połysk
  • Wygładza skórki otaczające paznokcie

  • Stosowanie: Balsam wcierać w płytki paznokci szczególnie u nasady i otaczający je naskórek.

    PO RAZ PIERWSZY UŻYWAM BALSAMU DO PAZNOKCI .NIE MAM WIĘKSZEGO PROBLEMU Z NIMI .WIEC BALSAM STOSOWAŁAM ZAPOBIEGAWCZO I ABY POPRAWIĆ ICH WYGLĄD.BALSAM WCIERAŁAM KILKA RAZY DZIENNIE PO TYGODNIU JUŻ MOŻNA ZA UWARZYĆ ZE MOJA PŁYTKA JEST MOCNIEJSZA .PAZNOKCIE SIĘ NIE ROZDWAJAJĄ.  MOJE SKÓRKI WOKÓŁ 
    PAZNOKCIA STAŁY SIĘ MIĘKKIE A NIE JAK DOTYCHCZAS TWARDE I WYSUSZONE .BALSAM MOŻNA JUŻ KUPIĆ ZA NIECAŁE 10 ZŁ .






    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz