Włocławek, 26 kwietnia
Fundacja „Szczęśliwe Macierzyństwo” i magazyn „Mamo to Ja” wraz z Centrum Handlowym Wzorcownia zapraszają kobiety w ciąży, młode mamy i rodziców na bezpłatne konsultacje i badania USG i USG 4D w ramach akcji “Szczęśliwe dziecko, Szczęśliwa mama”.




Wczoraj udało mi się dostać na fundacje szczęśliwe macierzyństwo .Bardzo jestem zadowolona bo było dużo osób i już myślałam że się nie załapie na usg 4d. Ale się udało .



Zdjęcia troszkę nie wyraźne ale widać nasza księżniczkę. Oprócz usg otrzymałam ulotki czasopismo ,próbki ,pieluszkę tetrową  .



Spotkanie trwało od 11 do 16.30 .

 W przygotowanych punktach konsultacyjnych, eksperci udzielali porad m.in. w zakresie:
  • przygotowania do porodu,
  • zalet karmienia piersią,
  • pielęgnacji niemowląt i małych dzieci,
  • właściwej diety kobiety w ciąży i mamy karmiącej,
  • tworzenia unikalnej więzi pomiędzy rodzicem a niemowlęciem,
  • wpływu noszenia, przytulania dziecka w chustach na jego rozwój emocjonalny,
  • pozyskiwania i przechowywania komórek macierzystych krwi pępowinowej, które w razie potrzeby będą służyć zdrowiu dziecka lub w przypadku zgodności genetycznej – innym członkom rodziny,
  • znaczenia składników tranu dla zdrowia dziecka i mamy,
  • wyboru wózka dla dziecka,
  • powracania do formy po porodzie.

Dodatkowo 
Wszystkim zainteresowanym mamom wykonano  profesjonalną sesję zdjęciową.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz