Lakma  Sidolux recenzja 




Dzisiaj przedstawiam wam recenzje Sidolux expert środek do mycia i pielęgnacji paneli podłogowych i ściennych który otrzymałam w ramach współpracy z firma LAKMA 


System Clean&Perfect, który jest podstawą receptury produktu, świetnie wspomaga proces czyszczenia. Wszystko to sprawia, że powierzchnie z paneli, umyte specjalistycznym środkiem Sidolux Expert są wolne od brudu i smug.

Wyjątkowe związki silikonowe zawarte w preparacie, ułatwiają rozprowadzanie go po podłożu. Jako, że produkt został stworzony specjalnie z myślą o panelowych podłogach, to jego stosowanie nie wpływa negatywnie na stan twoich podłóg. Produkt zabezpiecza przed negatywnym działaniem wody. Dzięki zastosowaniu specjalnych substancji, wilgoć nie wynika w mytą podłogę, a ta przez to się wybrzusza się.
Właściwości produktu:
- doskonale myje i czyści
- łatwo rozprowadza się po powierzchni;
- chroni podłogę przed negatywnym wpływem wilgoci.
Sposób zastosowania:
Wlej 2 nakrętki płynu do 5 litrów. Tak sporządzonym roztworem przemyj powierzchnię, za pomocą mopa lub szmatki, uważając by jej nie przemoczyć.


Moja opinia 

Po raz pierwszy mam możliwość używać  płynów Sidolux .Jestem pod wrażeniem . Dużo się słyszy że dorszy płyn do mycia podług nie zawsze jest dobry ,a tu miła odmiana .Płyn przetestowałam w salonie zrobiłam dwa zdjęcia aby porównać

przed                                                                                    po 



Jak dla mnie jest różnica .Podłoga ma większy połysk .Jest czysta .Nie pozostawia smug. Po wyschnięciu podłogi można zauważyć że pojawiła się warstwa ochronna wosk na panelach ,która chroni je przed zabrudzeniem i starciem .
ocena 10/10 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz