GfK - Panel Gospodarstw Domowych





Dzisiaj chce się z wami podzielić z jedna z stronek .A chodzi mi o GFK PANEL GOSPODARSTWA DOMOWYCH .
Jakiś czas temu na stronie TU wypełniłam charakterystykę o swoim gospodarstwie domowym .Kilka tygodni później kurier dzwoni że ma przesyłkę dla mnie .Nie spodziewałam się w ogóle ze się zakwalifikuje .
W przesyłce znajdowało się 


Skaner 
Podkładka pod myszkę w formie kalendarza 
Katalog upominków 
Alfabetyczny indeks produktów 
Instrukcja 
Magazyn 


Na samym początku trochę się przeraziłam że to bedzie długo trwało i nie będę miała chęci.Skanowanie idzie bardzo szybko i opisywanie .Ja robię wszystko na bieżąco to zajmuje w sumie 10 min dziennie  . Można skanować i po kilku dniach dopiero opisywać .Ale skaner nie zawsze odczytuje kod kreskowy i później jest problem co to był za produkt 
Ja do panelu należę dwa tygodnie i nie mam zamiaru rezygnować . Za  kilka tygodni rodzina mi się powiększa wiec mam dużo czasu żeby trochę popracować nad tym i uzbierać na super nagrodę.
Dużym zaskoczeniem było dla mnie że dzwoniąc pod infolinie  Panie które ze mną rozmawiały bo miałam kilka pytań .Odpowiedziały mi na wszystko co chciałam wiedzieć.Wiec jak dla mnie super kontakt .  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz