MAM BABY -AKCESORIA DLA DZIECI I MAM



Jakiś czas temu udało mi się nawiązać współprace z firma MAM .Bardzo dziękuje firmie że miałam możliwość sama wyboru akcesoriów .

A wybrałam sobie .


BUTELKA ANTI-COLIC
MINI GRYZAK
SMOCZEK 
KLIPS DO SMOCZKA


PRODUKTY KTÓRE OTRZYMAŁAM MUSZĄ JESZCZE TROCHĘ POCZEKAĆ  BO DOPIERO ZA TRZY TYGODNIE NASZA KSIĘŻNICZKA PRZYJDZIE NA ŚWIAT .

O FIRMIE 

Historie wielkich sukcesów często biorą swój początek od śmiałych wizji –zupełnie tak jak miało to miejsce w przypadku austriackiego producenta produktów dla dzieci MAM.
W połowie lat siedemdziesiątych rodzice kupujący akcesoria dla swoich pociech stawali przed trudnym problemem – czy wybrać atrakcyjny design, czy może medycznie przetestowaną funkcjonalność produktu. Obie cechy wydawały się równie istotne, lecz dostępne na rynku produkty nie były w stanie ich połączyć.
Przełom rozpoczął się w 1976 roku od pomysłu Petera Rohriga, który zestawił ciekawy design z optymalną funkcjonalnością i medyczną wiedzą. Wraz z zespołem naukowców, pediatrów oraz projektantów, austriacki inżynier plastyczny wykreował pierwszy smoczek MAM. Wyznaczył tym samym nowe standardy w dziedzinie wzornictwa i funkcjonalności produktów dziecięcych.
Obecnie około 40 milionów produktów MAM jest sprzedawanych w ponad 30 krajach, na wszystkich kontynentach świata. MAM posiada 8 filii w Europie, USA i Ameryce Południowej, a także jest liderem rynkowym w dziedzinie smoczków dziecięcych w USA i wielu krajach europejskich.
Dobre wzornictwo i funkcjonalność wyznaczająca standardy oraz innowacyjność techniczna sprawiają, że MAM jest rozpoznawany wśród światowych ekspertów. Ostatnim osiągnięciem MAM było uzyskanie prestiżowej, brytyjskiej nagrody za doskonałość „Mother & Baby Award for Excellence”. Model smoczka MAM Air zdobył austriacką nagrodę „Adolf Loos State Prize for Design” za wzornictwo. Dyrektor Generalny (CEO) Peter Rohrig podkreślił wagę tych nagród mówiąc: „Czujemy się ogromnie uhonorowani tymi nagrodami. Satysfakcja rodziców i dzieci – Klientów MAM – jest bowiem dla nas najważniejsza”.



Zapraszam na stronę firmy która posiada dużo wiecej akcesoriów dla dzieci i mam 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz