Odżywka INSTANT Protect od MAGA Cosmetic Company




Zawarty w odżywce kompleks wzmacniający (białka mleka oraz wapń) sprawi że Twoje paznokcie będą wyglądały tak dobrze jak nigdy przedtem*. Produkt ten został tak zaprojektowany, aby dzięki zawartości mieszaniny przeróżnych olejów bogatych w kwasy omega 3 przede wszystkim ochraniać płytkę przed czynnikami, które ją niszczą!
Sposób stosowania:
Na oczyszczoną naszym zmywaczem bezacetonowym płytkę nałóż dwie warstwy odżywki raz w tygodniu. Nie musisz wcale rezygnować z koloru! Odżywka może być zastosowana jako baza pod lakiery z serii Diamond Line.

Konsystencja odzywki podobna do zwykłego lakieru .
Kolor mleczny i taki zostaje na paznokciu .Odżywkę możemy stosować również jako bazę pod lakier . Dobrze rozprowadza się po paznokciu .Szybko wysycha .Paznokcie malowałam odzywką za każdym razem jak zmieniałam kolor.Czasami to było raz w tygodniu a czasami dwa razy  .Moje paznokcie nie rozdwajają się.Stały się mocniejsze i twardsze. Wcześniej miałam takie mięciutkie ze wyginały się w każda stronę .Ogólny wygląd bardzo się poprawił  z racji ze wcześniej miałam hybrydy i moje paznokcie nie były w dobrym stanie .Jeśli miałyście zakładane sztuczne paznokcie żel czy hybrydy i wasze paznokcie potrzebują szybkiej regeneracji to jest to idealna odżywka.Możecie ją zakupić TU



STRONA INTERNETOWA 

SKLEP ONLINE 

FACEBOOK 


4 komentarze:

  1. Nie znam marki, ani tego produktu... Może warto się za nią porozglądać ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Siła tej odżywki jest wielka, w niej moc dla paznokci wszelka 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam a w zasadzie nadal mam odbudowującą i też jestem z niej mega zadowolona!!

    OdpowiedzUsuń