HERBATA ZIELONA OWOCOWA IDEALITEA od TEA REBELS 




Daj się porwać najpiękniejszym ideom, które rodzą się w chwilach odprężenia. Harmonia i spokój przynoszą refleksję.
Zielona herbata jest jednym z najpopularniejszym napojów relaksujących. Wzbogacona egzotycznymi owocami, wzmaga kreatywność. Idealitea jest szczególnie dedykowana dla poetów, filozofów, artystów, słowem – wszystkich tych, którzy czasem muszą zatrzymać się i pomyśleć nad dalszym krokiem.
 Najlepiej smakuje…
…kiedy w nostalgicznym, refleksyjny nastroju. Istnieje ryzyko popadnięcia w nałóg u introwertyków i osób mających skłonność do melancholii.
 Co jest w środku
Przepyszna herbata zielona owocowa. W smaku Senchy mieszają się melodie różane, rodzynkowe i słonecznikowe.
 Czym jest zielona herbata?

To najpopularniejsza chińska herbata, będąca jednocześnie ważnym elementem tradycji Państwa Środka. W dzisiejszych czasach staje się coraz słynniejsza w krajach zachodu. Zieloną herbatę produkuje się przy minimalnym udziale utleniania. W smaku jest delikatna, a zaparzanie wymaga precyzji. Tradycyjny chiński sposób parzenia herbaty zielonej uznać można za sztukę.
Nie trzeba jednak być członkiem dworu cesarskiego, żeby cieszyć się smakiem i zdrowotnymi benefitami z picia zielonej herbaty. Na początek wystarczy trochę zagotowanej (i nieco ostudzonej) wody oraz liście Idealitea. Jej smak jest wyjątkowy, bo wzbogacony posmakiem egzotycznych owoców.
Herbata zielona szczerze jakoś nigdy nie miałam okazji jej pić .Może raz góra dwa .Jestem w trakcie delikatnego odchudzania .Każdy ze znajomych polecał mi że powinnam pić zielona herbatę .Że zdrowa i oczyszcza . Pozytywnie pobudza .
Oczywiście każda herbatę pije gorzka .Tu pozytywnie zaskoczenie .Myślałam że będzie naprawdę gorzka a tu wręcz przeciwnie .Herbata bardzo dobra w smaku ,To chyba zasługa tych rodzynków i kwiatów .Szybko się zaparza a aromat herbaty wyczuwalny w całym mieszkaniu .
Jeśli chodzi o smak to jest pyszna pozytywnie pobudza .Zawsze byłam zdania że tylko kawa może mnie postawić na nogi .Ale odkąd pije herbatę Tea Rebels coraz mniej kawy zaczęłam pić .
Tu producent mnie zaskoczył bo zaproponował co można jeszcze zrobić z herbata zieloną a miedzy innymi chodzi tu o  Drinki i koktajle 
przykład drinka 
Martini Code: 
Zielona herbata jaśminowa Idealitea (50 ml)
Martini Bianco (50 ml)
Mięta
Limonka
Lód
Koktajl 
Energetyzujący koktajl z zielonej herbaty 
Filiżanka zielonej herbaty jaśminowej Idealitea
Banany
Kiwi
Sok z limonki lub z cytryny
(Składniki należy zmiksować w blenderze)
Musze powiedzieć ze oba przepisy bardzo mnie zaciekawiły. Drink na wieczór ze znajomymi a na rano energetyzujący koktajl .Oczywiście to  tylko przykłady . :) TU możecie znaleźć więcej przepisów .A jak wam się podoba takie zastosowanie herbaty ?

                                                            https://www.tearebels.pl/
                                                       https://www.facebook.com/tearebels/



1 komentarz:

  1. Piję zielone herbatki, ale drinka jeszcze nie próbowałam. Chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń