TESS Delikatna pianka do mycia twarzy i demakijażu od Idea 25 Hennet - Testowanie 




TESS Delikatną piankę do mycia twarzy i demakijażu  HIPOALERGICZNĄ z przywrotnikiem.
Ta niezwykle delikatna pianka do codziennego mycia twarzy i demakijażu, została stworzona dla skóry szczególnie wrażliwej ze skłonnością do alergii. Skutecznie oczyszcza i usuwa makijaż nie powodując uczucia ściągania (wysuszenia) skóry oraz nie podrażnia oczu. Działanie zostało potwierdzone w badaniu dermatologicznym z udziałem lekarza okulisty.
TESS Delikatna pianka do mycia twarzy i demakijażu HIPOALERGICZNA z przywrotnikiem:
- Działa osłonowo i łagodzi podrażnienia,
- Utrzymuje naturalną funkcję barierową skóry,
- Zawiera wyciąg z przywrotnika i Ecodermine™

Nie zawiera:
  • detergentów SLS (Sodium Lauryl Sulfate),
  • detergentów SLES (Sodium Laureth Sulfate),
  • ftalanów,
  • PEG,
  • parabenów.
 
Produkt zawiera:
  • Wyciąg z przywrotnika (Alchemilla vulgaris ): ziele o długiej tradycji stosowania, mające wyjątkowe właściwości osłaniające i regenerujące. Koi, osłania, zmniejsza nad reaktywność skóry na czynniki zewnętrzne.
  • Ecodermine™: mieszanina pochodnych cukrowych- odbudowuje ekosystem skóry, oraz wykazuje działanie łagodzące, tonizujące oraz nawilżające.
  • Betainę z melasy oraz oliwę z oliwek w postaci estrów: zabezpieczają skórę przed podrażnieniem i wysuszeniem.
Skład: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Propylene Glycol, Olive Oil Polyglyceryl-4 Esters, Betaine, Glycerin, Alchemilla Vulgaris Extract, Xylitol, Lactitol, Polyquaternium-10, Disodium EDTA, Hydroxyethylcellulose, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.

Po raz pierwszy używam pianki do mycia twarzy .Zawsze kupowałam mydełka żele itp  .Bardzo ciekawa byłam jej działania .
Tradycyjna przezroczysta plastykowa butelka .Z ładna szatą graficzna .
Czytając opinie o tej piance spotkałam się z opinia że pianka jest bezzapachowa .Ja niestety się z tym nie zgadzam .Jest delikatny wyczuwalny i przyjemny  zapach ziołowy.I to chyba zasługa oliwy z oliwek . 
Delikatna pianka super usuwa makijaż (podkład maskarę cienie itp.) Jako pianka do demakijażu sprawdza się idealnie .
Jeśli chodzi o mycie twarzy jest bardzo delikatna i polecam ją dla skóry wrażliwej .Wystarczy jedno dozowanie pianki aby umyć twarz .Żeby moja twarz była w 100 % czysta używam do pianki szczotki sonicznej . (O szczoteczce sinicznej pisałam wam w poprzednim poście )
 Super myje twarz a zarazem  ja nawilża i wygładza .W pierwszej chwili przy myciu miałam wrażenie że moja skóra jest tłusta .Ale moje złudzenie szybko znikło.
Ale za to  ma się wrażenie nałożenia maski (mi osobiście to nie przeszkadza ).Po umyciu twarzy letnia woda uczucie maski znika .
Nie podrażnia i nie szczypie w oczy .Możemy spokojnie nią  myć cała twarz  .
Skóra jest delikatna czysta miła w dotyku .
Produkt możemy kupić za ok 20 zł TU 






  

2 komentarze: