NAVITEL - NAWIGACJA NAVITEL E100 -recenzja testowanie opinia 



NAVITEL® — wiodący dostawca systemów nawigacyjnych i map cyfrowych na rynku nawigacji samochodowej. Navitel Nawigator — to nowoczesna multiplatformowa wielojęzyczna nawigacja dla systemów Android, iPhone/iPad, BlackBerry Q10/Z10/Z30, Windows Phone 8/8.1/10 mobile, Tizen, Windows CE, własnych serwisów on-line, serwisów "Navitel.Korki", "Navitel.Wydarzenia", "POI Dynamic", "Navitel.SMS", "Navitel.Pogoda". Aktualne mapy Polski, całej Europy, krajów WNP i Azji.



Navitel E100 jest nawigacją GPS z jasnym, 5-calowym wyświetlaczem TFT oraz zaawansowanymi funkcjami nawigacyjnymi. Własne oprogramowanie Navitel Navigator oferuje wskazówki głosowe „zakręt-po-zakręcie” oraz wizualne podpowiedzi, które pomogą Ci skoncentrować się na prowadzeniu pojazdu.

Navitel E100 jest dostarczany wraz z fabrycznie zainstalowanymi mapami 5 krajów: Białorusi, Estonii, Łotwy, Litwy oraz Polski. Użytkownik może przełączać między trybami 2D oraz 3D. Mapy są bardzo szczegółowe i obejmują ponad 420 000 punktów POI takich jak restauracje, hotele, banki, stacje paliw, budynki administracyjne oraz zabytki historyczne.
Osobiste urządzenie nawigacyjne oparte jest na systemie OS Windows CE 6.0. Posiada 4 GB pamięci wewnętrznej oraz slot dla kart microSD do 32GB umożliwiający instalację dodatkowych map.
Navitel E100 jest dostarczany wraz z fabrycznie zainstalowanymi mapami 5 krajów: Białorusi, Estonii, Łotwy, Litwy oraz Polski.

Każda mapa zawiera mieszkalną i przemysłową infrastrukturę z możliwością wyszukiwania adresu oraz szczegółowej sieci dróg wraz z kierunkiem ruchu, skrzyżowań, rond a także innych istotnych informacji. Istnieje także ogromna baza punktów POI (stacje paliw, bankomaty, restauracje, etc) oraz rozbudowana baza fotoradarów.


Żyjemy w takich czasach że praktycznie bez nawigacji nigdzie się nie ruszamy .Przez poprzednie 6 lat moja trasa była dość długa bo jeździłam od Polski do Holandii .I to ja byłam kierowca i nie wyobrażam sobie jazdy bez nawigacji .Nawigacje miałam kilka i dzięki Navitel mam możliwość przetestować ich nawigacje .
Wcześniej nie słyszałam o tej marce może dlatego że zawsze głośno jest o Tomtom czy  Mio 
Co mogę powiedzieć o Navitel E100
Z wyglądu klasyczna elegancka .
Obsługa bardzo prosta. Wydaje mi się że ma mniej opcji jak w innych firmach z nawigacjami  albo po prostu są w taki sposób umieszczone w kategoriach aby korzystanie z tej nawigacji było proste i szybkie .
W mieście w którym obecnie mieszkam jestem od niedawna i niestety jeszcze aż tak dobrze go nie znam.Ale Navitel umie mnie doprowadzić idealnie do celu .Jak wspomniałam jest bardzo łatwa w obsłudze .Np jeśli nie znamy dokładnej ulicy navitel sam proponuje nam kilka rozwiązań . Jest mega dokładna doprowadzi nas do konkretnego miejsca .Jazda z ta nawigacja jest bardzo przyjemna  .Obraz możemy przełączyć na 2D LUB 3D .Pasek z lewej strony informuje nas o prędkości najbliższych zakrętach w jakim czasie dojedziemy do celu .Grafika bardzo dobrej jakości. I co jest dużym plusem dożywotnia aktualizacja map .Niestety nasze drogi ciągle się zmieniają i co jakiś czas trzeba wgrywać czy aktualizować nowe mapy co wiąże nie dodatkowymi wydatkami .A NAVITEL GWARANTUJE NAM DARMOWA AKTUALIZACJE MAP .
Cały zestaw zawiera :
  •                                         Osobiste urządzenie nawigacyjne Navitel E100
  •                                         Uchwyt samochodowy (przednia szyba)
  •                                         Ładowarka samochodowa 12V-24V
  •                                         Kabel Mini-USB
  •                                         Rysik
  •                                         Instrukcja obsługi
  •                                         Karta gwarancyjna.

  • Pewnie zastanawiacie się nad ceną nawigacji .
  • Navitel E100 możemy już kupić za ok 230 zł Jest to cena bardzo bobra .Jest warta tej ceny .
  • Jeśli mam porównać ją do moich poprzednich nawigacji .Menu rożni się od innych nawigacji np  od  Tomtoma  Wiec trochę mi zajęło ja opanować ale do nawigacji jest dołączona bardzo szczegółowa instrukcja obsługo.Teraz bym mogła z zamkniętymi oczami ostawić trasę :) Moja poprzednia nawigacja niestety nie miała darmowej aktualizacji wiec czasami zdarzało się że nawigacja prowadziła mnie po jakiś polach czy lasach .A navitel potrafi mnie pokierować dokładnie i pod konkretny nr domu bez wykupywania aktualizacji .Do całego zestawu dołączone jest czarne etui w którym możemy chować naszą nawigacje jak leży w schowku naszego auta .Dzięki niej chronimy nasza nawigacje przed zniszczeniem i zarysowaniami . 
  • Firma Navitel oferuje nam wiele nawigacji i każdy znajdzie odpowiednia dla siebie .Ale i nie tylko nawigacje .Oferuje nam również aplikacje na tablety czy smarfony .Ale o tym już w następnym poście.                         
  •  A was zapraszam do zapoznania się z pełna oferta firmy .
  • http://navitel-poland.pl/pl



1 komentarz:

  1. Bardzo fajne testowanie! :) Ja nie potrafię jeździć z nawigacją, zawsze za wcześnie skręcam dlatego zdecydowanie wolę jeździć po znakach ale mój maż bez nawigacji się nie rusza w dalsze trasy :)

    OdpowiedzUsuń