Foto książka od Saal Digital 

Firma Saal Digital Fotoservice GmbH należy do wiodących europejskich producentów foto produktów.

Żyjemy i pracujemy z pasją do fotografii. Z profesjonalnym podejściem dążymy do osiągania naszych głównych celów: wysokich standardów jakości, zadowolenia naszych klientów i pracowników oraz stałego rozwoju naszych innowacyjnych foto produktów.

Jako nowoczesny dostawca internetowy oferujemy wysokiej jakości naświetlane i drukowane foto produkty. Do nich należą przede wszystkim fotoksiążki, odbitki, plakaty, foto kalendarze, foto kartki, foto obrazy jak np. dibond, pleksi czy PVC oraz fotoprezenty.


Jak już zauważyliście firma oferuje nam  uwiecznienie  naszych wspomnień  na wiele sposobów .
Foto książka idealna aby nasze wspomnienia były w jednym miejscu i przez wiele lat .

Taką książkę możemy stworzyć dzięki programowi  Aplikacji Saal Digital która pobieramy na komputer.Aplikacja jest bardzo prosta w obsłudze .


Naszą książkę możemy stworzyć na wiele sposobów.  
Różne wymiary książek 

Okładki -Gruba miękka skórzana itp  
Powierzchnia stron -Błyszczące matowe 
Wiele gotowych szablonów 
ramek ,tła .
Jest tego bardzo dużo i bardzo przyjemnie tworzy się taka foto książkę.
Moją foto książkę zrobiłam dla córki .
Nasze wspólne wspomnienia .
Książka bardzo mnie zaskoczyła jak dotarła do mnie. 
Po pierwsze w ciągu kilku dni była już u mnie .
Sprawdzanie przebiegu realizacji i wysyłki na stronie producenta .
Sama książka piękny efekt końcowy .
Miałam obawy kilku zdjęć jak wyjdą ale dzięki aplikacji można wszystko poprawić .
Bardzo dużym plusem jest to że zanim zaczniemy wybierać zdjęcia tła i szablony wiemy jaką cenę zapłacimy za foto książkę.
Firma oferuje często promocje więc zapraszam do obserwowania strony   .


                                                           http://www.saal-digital.pl/






1 komentarz: