Zalando - Kampania Trnd 





Dzięki Trnd dostałam się do kampanii Zalando .Szanse do kampanii były bardzo duże bo aż 3000 osób zostało wybrane .Jest to druga już kampania ZALANDO w Trnd .
A moja pierwsza .

Co zawierało pudełko ?
Dla mnie  kupon o wartości 100zł  na www.zalando.pl , bez minimalnej kwoty zakupu
Przewodnik Projektu Zalando
List powitalny z informacjami na temat projektu
Książek -Twoje badanie opinii
 Torbę -Zalando

Dodatkowo
5 kuponów ze zniżką 20% do wykorzystania na zakup na www.zalando.pl z minimalną kwotą zakupu 200zł.



Każdy z nas chyba zna Zalando .Ja osobiście nigdy tam nie kupowałam. Stronę kilka razy odwiedziłam ale zawsze nie mogłam sie zdecydować na zakupy .

Kupony rabatowe rozdane .Ja osobiście już mam upatrzone na co wykorzystam tę 100 zł .Ale tym razem nie dla mnie .A dla mojego męża . 
A co takiego to już dowiecie się w następnym poście . :)
A może i wy dostaliście się do kampanii.Pochwalcie się co wybrałyście dla siebie  .

https://www.zalando.pl/kobiety-home/

https://www.trnd.com/pl/

1 komentarz: