Rimmel Extra 3D Lash Mascara od Drogeria Estrella 







                Rimmel Extra 3D Lash Mascara tusz wydłużający rzęsy 8ml 101 Black

Tusz, który pogrubia i podkreśla rzęsy, nadając im trójwymiarowy efekt.
Maskara Extra 3D Lash posiada specjalistyczną szczoteczkę w kształcie elipsy. Jej płaska część pozwala uzyskać pożądaną objętość, natomiast zaokrąglone boki docierają do nawet najkrótszych rzęs i dokładnie je rozczesują. W rezultacie spojrzenie zachwyca perfekcyjnym wyrazem.
Jeśli chodzi o tusze z Rimmel to zawsze byłam zadowolona z nich .I tym razem go pokochałam .Od tuszu oczekuje brak grudek ciężkości trwały i naturalny .
Ten tusz własnie taki jest .

Po raz pierwszy mam maskarę w kształcie elipsy .I o wiele lepiej nakłada się jak zwykłą szczoteczką . Idealnie rozczesuje i nie skleja.Tusz jest nałożony  bez żadnych grudek .
Nadaje piękny naturalny wygląd. Po raz pierwszy nie ubrudziłam się tuszem. 
Pięknie wydłuża i lekko pogrubia.Ja tusz nakładam delikatnie i nie za dużo do uzyskania naturalnego wyglądu . Nakładając go więcej na pewno uzyskacie lepszy rezultat Z tego co widziałam jest to jeden z tańszych tuszy Rimmel i w sumie bardzo dobry .
Możemy go zakupić już za ok 14 zł.( Niedługo w Rossmannie znowu - 49 % więc na pewno się w niego za opatrzę .  )
A teraz możecie go zakupić już TU   


3 komentarze: