SOTIN 130 CLEANER - płyn do mycia kabin prysznicowych- od chemia Domowa 



Płyn do łatwego usunięcia nalotów z kamienia i mydła oraz innych zanieczyszczeń.
sposób użycia:
Za pomocą atomizera rozprowadzić preparat po czyszczonej powierzchni. Odczekać chwilę do zadziałania. Spłukać wodą. Wytrzeć do sucha. 
W przypadku bardzo dużych osadów przed spłukaniem przetrzeć miękką ściereczką.

Jesli chodzi o mycie łazienki największym utrupieniem dla mnie jest mycie kabiny prysznicowej .Wiele środków miałam i Sotin poradził sobie najlepiej .
Pewnie każda z nas nie lubi tego osadu z mydła na lustrach a najgorsze chyba jest te szorowanie .
Ale z  Sotin możemy zapomnieć o szorowaniu .Dużym plusem jest to że ma przyjemny zapach .
Wystarczy spryskać chwile odczekać, przetrzeć  ścierką lub gąbką a na końcu spłukać wodą .Efekt jest powalający .Kabina jest czysta i oby jak najdłużej taki efekt się utrzymał .Cena produktu jest bardzo zbliżona a nawet tańsza od niektórych preparatów .Możemy go kupić już za ok 20 zł TU 

ZDJĘCIA PRZED 





ZDJĘCIA PO 




 




1 komentarz:

  1. Mam wannę i kabinę prysznicową i właśnie strasznie irytuje mnie że pod prysznicem wiecznie osadza się Kamień i są takie smugi :( podoba mi się efekt jaki daje :)

    OdpowiedzUsuń