Prestige Cosmetics the shine lipstick SENSULA 04




Dzięki Prestige Cosmetics mam możliwość przetestować kosmetyki firmy .Jako pierwszy wypróbowałam pomadkę zmysłową .



O właściwościach ujędrniającym, przeciwutleniaczy i anti-aging (wygładzająca )
Kremowa konsystencja
 Pełny i intensywny kolor
Z olejem z pestek winogron, porzeczek, omega 3 i omega 6
Lanolina



Osobiście na co dzień nie używam pomadek czy błyszczyków . Coraz więcej dziewczyn spotykam które mocno podkreślają usta .U kogoś to ładnie wygląda ,ale czy mi będzie pasować .


Każdej kobiecie pasuje pomadka .Tylko trzeba się przyzwyczaić do intensywnych kolorów .
Pomadkę bardzo dobrze się rozprowadza na ustach .Ma gęsta konsystencje co jest dużym plusem . Głęboki i zmysłowy kolor Pomadka nawilża i chroni moje usta .Kolor pomadki jest naprawdę zmysłowy .Ciemny  odcień czerwieni bardzo mi przypadł do gustu .


Osobiście bardzo mi się podoba ten kolor  zmysłowy i seksowny .Pomadka długo pozostaje na ustach i nie trzeba ciągle poprawiać makijażu.Nakładać pomadkę można na dwa sposoby intensywnie i delikatnie .Jak ktoś nie lubi mocnych kolorów można tylko delikatnie przyłożyć pomadkę do ust .A uzyskamy ciepły delikatny czerwień 
Koszt pomadki to 9 euro uważam że jest warta tych pieniędzy .










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz