Meglio Sgrassatore odtłuszczacz lemon spray 



Meglio Sgrassatore odtłuszczacz lemon spray 750 ML

ODTŁUSZCZACZ: NOWY ŚRODEK CZYSZCZĄCY O DUŻEJ KONCENTRACJI, OWOC NAJBARDZIEJ ZAAWANSOWANYCH BADAŃ NAUKOWYCH MOŻE MIEĆ ZASTOSOWANIE W KAŻDYM MIEJSCU W DOMU I W PRACY. 
ZASTOSOWANIE:PIEKARNIKI, OKAPY, KRAJALNICE, TALERZE, ZMYWARKI, GRILLE, KOMINKI, OKNA, ŻALUZJE, ŚCIANY ZMYWALNE, TRUDNO USUWALNE PLAMY Z ODZIEŻY, BUTY SPORTOWE, POWIERZCHNIE PRACY, MEBLE PLASTIKOWE, ROWERY, SAMOCHODY, MOTOCYKLE, KOSIARKI, SILNIKI, SPRZĘTY BIUROWE, WSZYSTKIE TŁUSTE ZABRUDZENIA TRUDNE DO USUNIĘCIA.
SPOSÓB UŻYCIA: SPRYSKAĆ POWIERZCHNIĘ ZABRUDZONĄ I POCZEKAĆ DO 4MIN W PRZYPADKU PLAM TRUDNO USUWALNYCH, NASTĘPNIE SPŁUKAĆ. W PRZYPADKU FILTRÓW DO OKAPU POZOSTAWIĆ NA 30MIN W ROZTWORZE WODNYM Z 10% ROZPUSZCZONEGO PRODUKTU PO CZYM SPŁUKAĆ.



Jak już wcześniej wspomniałam produkty idealnie sprawdziły się na przedświąteczne sprzątanie.
Jako pierwszy wypróbowałam odtłuszczacz uniwersalny .Ku mojemu zaskoczeniu ten produkt jest nawet do ubrań .Ja środek przeznaczyłam na wyszorowanie kuchenki i okapu  .Jestem na nowym mieszkaniu i poprzedni właściciele chyba nie bardzo dbali o te przedmioty . Ale Meglio idealnie sobie z tym poradził .

Przed 



PO 


Jak sami widzicie okap lśni.Bez żadnego wysiłku cały tłuszcz zniknął .Producent informuje że jeśli chodzi o okapy powidło się je zamoczyć .Ja tak nie zrobiłam .Po prosty spryskałam filtr i po chwili przetarłam gąbka.   Bardzo dużym plusem dla mnie jest zapach środka. Przeważnie jest tak ze jak środek jest dobry to ma mocny zapach  a mam w domu małe dziecko i nie lubię środków czystości o  intensywnym zapachu.Meglio ma łagodny cytrynowy zapach .

Przed


\
PO 


I tu też środek idealnie sobie poradził .Wszystko jest czyste i lśniące. Będzie to mój numer 1 w walce z brudem .Mały minus jest dostępność.Nie spotkałam się z nim na pułkach sklepowych    .

ZAPRASZAM DO ZAPOZNANIA SIĘ Z CAŁYM ASORTYMENTEM





 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz