OLEJEK PICHTOWY W ŻELU OD GORVITA 

Dzięki firmie GorVita mam możliwość przetestowania olejku pichtowego w żelu który otrzymałam dzięki agencji credopr.pl/


Preparat polecany szczególnie:
  • przy pierwszych objawach infekcji grypowych, przemarznięciach i przeziębieniach,
  • przy infekcjach górnych dróg oddechowych,
  • przy zapaleniu zatok ,
  • jako żel do masażu usuwający objawy zmęczenia i bólu głowy spowodowane gorączką
  • u osób starszych i obłożnie chorych,      
  • zapobiegawczo jako środek odświeżający.
Zawarty w żelu olejek z młodych pędów jodły syberyjskiej z dodatkiem uzdrowiskowej wody mineralnej wodorowęglanowo-chlorkowo- sodowej – bromkowo – jodkowo – borowej (z Uzdrowiska Rabka S.A.) jest pomocny przy przeziębieniach, chorobach górnych dróg oddechowych o charakterze infekcyjnym i przewlekłym. Udrażniając nos i zatoki przynosi ulgę w katarze i kaszlu, ułatwiając oddychanie łagodzi również nocne chrapanie. Ze względu na unikalny skład chemiczny wykazuje działanie oczyszczające i antybakteryjne dzięki czemu znajduje zastosowanie również w grzybiczych i bakteryjnych infekcjach skórnych. Pomocny w bólach mięśni szkieletowych, usuwa objawy zmęczenia, wykazuje działanie immunologiczne  i antyoksydacyjne.Żel dobrze się wchłania jednocześnie pielęgnuje, nawilża i uelastycznia skórę.


Olejek stosowałam ja i mój mąż .No niestety jak jedna osoba choruje w domu ,to nie mam mocnych że druga osoba będzie zdrowa  .No i dopadła nas grypa.



Ja już przy pierwszych objawach już się smarowałam olejkiem .W nocy wielka ulga .Noc przespana .Bez kataru i bólu głowy .Mąż bronił się trochę (nie będę się smarował żadnymi olejkami )Ale po drugiej nocce nie przespanej sam przyszedł żebym mu kark i szyje wysmarowała .Olejek przynosi ulgę w przeziębieniach .Żel bardzo dobrze się wchłania co dodatkowo nawilża skórę .Olejek idealnie sprawdził się u mojego męża .Mąż ma prace fizyczna i nie raz przychodzi z pracy obolały .Kilka razy zrobiłam mężowi masaż relaksujący z użyciem olejku pichtowego .Mąż rano wstawał wypoczęty zrelaksowany i co najważniejsze nie czuł bólu.Jeden minus to zapach jak dla mnie i męża jest on zbyt intensywny .Ale z racji ze jest skuteczny to i zapach za bardzo nie przeszkadza .
moja ocena 9/10  






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz