Moja nowa współpraca 





Jakiś czas temu nawiązałam bardzo ciekawą i pachnąca współprace z firma GLANTIER .

Kilka zdań o firmie 

Perfumy to nasza prawdziwa pasja .Nasze konpozycje zapachowe powstają w efekcie starannego doboru nut zapachowych .
Nasze kompozycje zapachowe wywodzą sie z Grasse To własnie tam powstają receptury zapachów znanych na całym świecie .
Z tego wyjątkowego regionu pochodzą kompozycje zapachowe wykorzystywane do produkcji naszych perfum .
Oferujemy szeroko wybór perfum ,spośród których każdy znajdzie dla siebie te jedne . 

W zależności od nuty zapachowej możemy je podzielić na grupy 

Kwiatowe
Cytrusowe
Owocowe 
Orientalne
Drzewne
Szyprowe
Fougere
Aromatyczne 

Z pośród wszystkich zapachów mogłam wybrać grupę zapachową jaką bym chciała przetestować  .



Wybór padł na Kwiatowe 

Kwiaty odgrywają czołową rolę w kompozycjach perfum, przy czym kategoria ta najczęściej dotyczy kobiecych nut zapachowych.
Kwiaty nadają perfumom romantyzmu i łagodzą siłę cięższych składników, takich jak żywice i nuty balsamiczne. Naturalne ekstrakty kwiatowe działają w cudowny sposób na psychikę – w aromaterapii zapewniają duchowe uniesienie.
Zapachy kwiatowe doskonale podkreślają kobiecość. Należą tym samym do najbardziej lubianej i popularnej wśród kobiet grupy zapachowej perfum. Kwiaty są przecież nieodłącznym elementem kobiecej natury, każda z nas uwielbia się nimi otaczać na co dzień.. Zapachy z dominującymi nutami kwiatowymi są harmonijne, ciepłe, klasyczne. Idealne dla kobiet w każdym wieku. Doskonałe na co dzień i na wielkie wyjście. Zapachy kwiatowe to zapachy eleganckie... szczególnie pasują do kobiet spełnionych, o harmonijnym wnętrzu i romantycznej naturze.


A dokładnie otrzymałam odpowiednik perfum Giorgio Armani -Armani code for women 


Perfumy bardzo w eleganckim flakoniku .O pojemności 50 ml .Co do zapachu jestem zachwycona .Nie lubię mocnych perfum .Choć na samym początku myślałam ze takie dostałam .Na samym początku zapach wydaje się bardzo mocny lecz po chwili jest bardzo delikatny zmysłowy.Perfumy przyciągają uwagę .Mąż od razu zauważył że zmieniłam perfumy na nowe .A szwagierka stwierdziła że musiały trochę dużo kosztować :)  Dużym plusem jest to że zapach się długo utrzymuje.I jest przecudny idealnie do mnie pasuje .
Ale to nie koniec 
Dodatkowo otrzymałam kilka próbek perfum damskich i męskich .

Z próbek bardzo mi się spodobał zapach męski numer 762 A damski 501

Kupony zniżkowe


Jeśli jest ktoś chętny na kupon rabatowy na zakupy w sklepie Glantier .Proszę o kontakt .


Oprócz tego otrzymałam 
Katalog produktowy i lista perfum 

Zapraszam do sklepu on-line 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz