Jakiś czas temu otrzymałam od firmy CREDO PR paczkę z produktami do przetestowania .


Dzisiaj chce wam przedstawić suplement diety CHROM FORTE Z ZIELONA HERBATA OD GORVITA 


 Chrom Forte z zieloną herbatą:
- skutecznie zmniejszasz apetyt,
- hamujesz przemianę węglowodanów w tłuszcze,
- regulujesz poziom cukru we krwi,
- normalizujesz metabolizm,
- opóźniasz procesy starzenia komórek powodowane działaniem wolnych rodników tlenowych,
- utrzymujesz dobrą kondycję podczas diety.
Preparat zawiera źródło chromu, cynku i witaminy B6
  • Garcinia cambogia zmniejsza apetyt i łaknienie.
  • L-karnityna  wspiera pracę   układu mięśniowego  i układu  krążenia.
  • L-karnityna wspomaga proces odchudzania, przyspiesza spalanie tłuszczu.
  • Chrom przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu makroskładników odżywczych.
  • Chrom pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu glukozy we krwi.
  • Witamina B6 przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu białka i glikogenu.
  • Witamina B6 przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu energetycznego.
  • Witamina B6 przyczynia się do regulacji aktywności hormonalnej.
  • Zielona herbata wspomaga trawienie i redukcję tkanki tłuszczowej.

Jak każda kobieta walczy z zbędnymi kilogramami .Więc i ja postanowiłam ze spróbuje zrzucić kilka kilo z CHROM FORTE  .W jednym opakowaniu mieści się 30 tabletek .Jedno opakowanie wystarczy na miesięczna kuracje .Dokładnie miesiąc temu zaczęłam kuracje .Jedna tabletkę dziennie .Jestem mama dziesięciomiesięcznej Patrycji ,no i niestety ale  trochę kilo zostało po ciąży .Nie pracuje jestem na urlopie i wychowuje córkę .A jak się siedzi w domu to i też się podjada miedzy posiłkami .Ale nie z CHROM FORTE .Przez pierwsze dni jeszcze zdążało  się podjadać ale z czasem nie czułam takiej potrzeby .Moje posiłki były mniejsze i nie czułam głodu miedzy posiłkami ,spokojnie wytrzymywałam od posiłku do posiłku 
Po miesiącu moja waga spadła o 2 kilogramy .Efekt zauważyłam bardzo szybko zmniejszyły mi się odwód bioder i ud .Tabletki są dostępne w wielu aptekach .Ja już zakupiłam następne opakowanie za niecałe 12 zł .Jak na suplement diety to są bardzo tanie .Czy zauważyłam jakieś skutki uboczne ? oprócz tego że moja waga się zmniejszyła to wszystko było dobrze .










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz