KNITTEX RAJSTOPY FANTAZYJNE NOA 








Od firmy KITTEN tym razem ja mam możliwość sprawdzenia i przetestowania nowych rajstop z Lini NOA .Na polskim rynku jest to nowość .Ale z tego co się orientuje bardzo dobrze się sprzedawaj.A zwłaszcza przez młode dziewczyny .Ja osobiście jakoś nie kusiło mnie aby je kopić.Od firmy własnie mam możliwość je przetestować .Otrzymałam ze wzorkiem kotków.Po wyciągnięciu z opakowania nie widać na nich żadnego wzoru .Dopiero po rozciągnięciu dostrzegany jest wzór 


Skład: 91% Poliamid, 8% Elastan, 1% Bawełna
Grubość: 40 den 



Ku mojemu zaskoczeniu rajstopy bardzo ładnie leża na nogach .Choć uważam że powinna  mieć rozmiar większe.
Tak  przedstawia rajstopy producent .

A tak wyglądają rzeczywiście 






Co do rajstop nie mam żadnych zastrzeżeń.Bardzo dobrze wykonane .Wzór taki sam jak producent przedstawia a.Na stronie TU można już je kupić za 22 zł  .Wydaje mi się że cena nie jest za wysoka .Bo takich rajstop nie kupuje się na co dzień tylko na jakieś okazje .Chociaż coraz więcej dziewczyn widzę w swoim mieście jak noszą takie rajstopy .Jak dla mnie 10 /10 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz