Testowanie z firmą MAM 


MAM BABY gryzak dla niemowląt 
MAM Bite&Relax Phase 1, 2+miesięcy


Od tygodnia moja córka testuje gryzak firmy mam .Do testowania otrzymaliśmy gryzak koloru zielonego .

Minigryzak specjalnie zaprojektowany dla dzieci w pierwszej fazie ząbkowania, zapewniający szybką ulgę szczególnie w okolicy przednich zębów



Gryzak jest umieszczony w specjalnym pudełku co umożliwia wyparzanie mycie gryzaka ,ale również jego przechowywanie .





  • 4 struktury powierzchni i 2 rodzaje materiału zapewniają urozmaicenie podczas gryzienia.
  • Bardzo mały, ultralekki i idealny poza domem: optymalny dla małych dzieci od 2 miesiąca życia.
Mojej córce jak najbardziej spodobała się gryzak . Na razie trzeba jej pomagać w trzymaniu gryzaka ,ale Patrycja woli go kłaść do buzi na swój sposób :) 


Zapraszam od innych ofert jakie proponuje firma MAM DLA DZIECI I MAM 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz