MYPROTEIN

Moja najnowsza współpraca 




Dzięki firmie MYPROTEIN mam możliwość przetestować produkty które oferują.Ale zanim pokaże co otrzymałam kilka zdań  o firmie  .

Myprotein.com® to producent i dystrybutor online odżywek sportowych, zdobywca wielu nagród i wyróżnień. 
 Od ponad 10 lat jesteśmy liderami w dziedzinie innowacyjności produktowej, a przy tym dostarczamy naszym klientom szerokiej gamy produktów po przystępnych cenach. Na naszej stronie znajdziesz teraz ponad 350 produktów – dzięki temu gwarantujemy, ze niezależnie od Twoich celów czy uprawianej dyscypliny na pewno znajdziesz w naszej ofercie odpowiedź na swoje potrzeby.
Naszą ambicją jest być liderami innowacji w dziedzinie odżywek. Statystycznie rzecz biorąc co tydzień wypuszczamy do sprzedaży nowy produkt lub jego wersję! Mamy obecnie w asortymencie kilkaset produktów, co oznacza, że z pewnością znajdziesz to, co odpowiada Twoim potrzebom.

Jak już zauważyliście firma zajmuje się produkcja i sprzedażą odżywek dla sportowców .Więc tym razem produkty które miałam sama możliwość wyboru .Będzie testować mój narzeczony .

Co do strony internetowej duży plus .Produkty które oferują nie są rozsypane po całej stronie .Tylko są pogrupowane w kategorie .
Nasz asortyment 
Twoje  cele 
Twój sport 
Oferty

Bardzo szybko idzie z należ produkt który chcemy lub jak nie wiemy co nam jest potrzebne do danego sportu strona idealnie nam w tym pomaga .

A o to co mój narzeczony wybrał do testowania 


Impact Weight Gainer   


Owies Rozpuszczalny


Już nie długo ukaże sie na blogu recenzja produktów .A teraz zapraszam na stronę TU   lub na fb TU







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz