I.M.P.A. PUMEKS W PROSZKU -recenzja 


Dzisiaj wam chcę przedstawić pumeks w proszku .Dla mnie to zupełnie nowość .Po pierwsze nigdy nie widziałam i używałam takiego pumeksu.



Ja otrzymałam do testów różowy proszek .Dostępne są jeszcze koloru zielony,

 niebieski, biały, żółty, czerwony i fioletowy.  Mieści się on w niewielkiej buteleczce

.Wielkości mniej więcej długopis.

 Pumeks w proszku jest bardzo drobny .


PROSZEK PUMKSOWY to Nr 1 w usuwaniu zrogowaciałego naskórka ciała 

poprzez masaż skóry jego drobnymi ziarenkami – wystarczy go dodać do piany 

ulubionego mydła, żelu do kąpieli, kremu..., a następnie spłukać wodą. Rewelacyjny 

efekt gładkiej skóry już po pierwszym użyciu !!!


Ja swój pumeks w proszku użyłam do żelu pod prysznic . Jestem bardzo zadowolona wystarczy niewielka ilość wysypać do butelki ,i dobrze wymieszać .Dodam że pumeks jest bardzo wydajny .Pumeks z połączeniem z żelem pod prysznic , powstał  peeling .Takie domowe spa .Idealnie masuje skórę przy czym usuwa martwy naskórek . Pumeks w proszku można stosować do różnych kosmetyków kolejny test bedzie mydło w płynie plus pumeks .Idealne połączenie.  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz