GENTLE DAY    RECENZJA 

Podpaski na dzień z paskiem ECO FAR-IR ANION






• Ekologiczne. Posiadają certyfikat ekologiczny Oeko-Tex® 100 , spełniają wymagania ekologiczne dla produktów posiadających bezpośredni kontakt ze skórą.
• Podpaski na dzień przeznaczone do stosowania podczas regularnych menstruacji.
• Bardzo wysoki poziom wchłaniania w porównaniu z innymi podpaskami.
• Boczne ścianki chronią przed przeciekaniem.
• Nie powodują dyskomfortu i nie podrażniają skóry.
• Polecane przy różnego rodzaju dolegliwościach podczas menstruacji. Stosując wkładki higieniczne Gentle Day® można uniknąć napięcia, zaczerwienienia skóry, wysypki, bólu krocza, ponieważ doskonale przepuszczają powietrze, zapewniają suchą powierzchnię, a pasek anionowy zatrzymuje rozprzestrzenianie się bakterii wewnątrz wkładki.




MOJA OPINIA 
Podpaski otrzymałam w ramach współpracy od firmy Gentle Day .
Na sam początek zwróciłam uwagę na opakowanie .Jest praktyczne można je otwierać i zamykać.Kolory które pozytywnie przyciągają wzrok. Każda podpaska jest oddzielnie zapakowana ,co dla mnie to bardzo duży plus .W jednym opakowaniu znajduje się 10 sztuk podpasek .Super wchłaniają , polecam je kobietom o obfitych miesiączkach.Tylko jeden malutki minusik brak ich na pułkach sklepowych .Ale jestem dobrej myśli ze je niedługo zobaczymy . 
Do testów również otrzymałam kilka rożnych podpasek.



http://www.gentleday.com/our-products/day-use

https://www.facebook.com/pages/Gentle-Day-dla-kobiet/1410873719163377?fref=photo
      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz