Excellence 



Jakiś czas temu na Fb dostałam się do testowania trzech soków .



                                                    POLSKA MALINA 
Syrop o rubinowo - czerwonej barwie i aromacie malinowym.               Idealnie nadający się do napojów alkoholowych i bezalkoholowych, deserów.



             AFRYKAŃSKI GRANAT  
Przepyszny syrop o smaku dojrzałego, słodziutkiego i soczystego granatu. Fantastycznie nadaje się do przyrządzania wszelkiego rodzaju napoi alkoholowych i bezalkoholowych, a dodany np. do mleka tworzy napój o nieprzeciętnym smaku i różowo - czerwonym kolorze, za którym dzieci wręcz szaleja. Idealnie pasuje do deserów. Niezastąpiony w trakcie spotkań towarzyskich.
      


                                                                 
                                                     KUBAŃSKIE MOJITO 
Syrop o fantastycznym limonkowym kolorze oraz niepojęcie orzeźwiającym smaku limonki i mięty. Nadaje się do komponowania napoi podczas rodzinnych spotkań , jak również do drinków na nieziemskich imprezach.



                                   
Syropy w oryginalnych i kolorowych opakowaniach bardzo popularnych w Europie Zachodniej, szczególnie na rynku francuskim a do tej pory niedostępne w Polsce - w metalowych puszkach o pojemności 700ml. W środku zostały zamknięte bardzo wysokiej jakości syropy w ciekawych smakach:
Zamienią one herbatę, koktajl czy wodę w ulubiony napój, a korek niekapek zapobiegnie wyciekaniu syropu i uchroni nas przed klejącą butelką



Moja opinia 
Syropy są rewelacyjne . Przyszły w idealnym momencie ,bo akurat miałam dzieci na wakacjach .Małym urwisom bardzo smakowały soki ,bo w kilka dni butelki po syropach były już puste .Mi osobiście najbardziej zasmakował kubańskie mojito .Syropy są bardzo wydajne .Myślę ze jak będę na zakupach i będą soki Excellence na pewno znajda się w moim koszyku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz