Granulki do udrożniania rur Tytan!
Jakiś czas temu na fb można było się dostać do testowania granulek do udrożniania rur .

Do przetestowania otrzymałam dwie saszetki granulek 



Granulki do udrożniania rur Tytan są przeznaczone do udrożniania rur przy zlewozmywakach, umywalkach, wannach oraz innych instalacjach odpływowych. Powodują rozpuszczanie odpadów kuchennych, włosów, zalegających tłuszczów, papierów itd. Pozostawiają świeży zapach. Nie zaleca się używać ich do aluminium.
Moja opinia 

Już po otrzymaniu granulek jedna saszetkę wykorzystałam. A miałam problem pod prysznicem ,nie dawno skłaczyłam remont łazienki .Chcąc nie chce wszystkie nieczystości trafiały albo do umywalki albo pod prysznic .Woda powoli schodziła no i ten nieprzyjemny zapach. Ale po zastosowaniu granulek moje problemy znikły .Woda pod prysznicem jak i w umywalce szybko schodzi i co najważniejsze zniknął ten nieprzyjemny zapach  .Bardzo polecam tytan granulki do udrożniania rur .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz