KURACJA WZMACNIAJĄCA DO WŁOSÓW OSŁABIONYCH 

                                                                     LOREAL PARIS

                                                           BOTANICALS FRESCH CARE

                                                              GINGER & CORIANDER  

                                           


Jakiś czas temu dzięki WIZAZ maiłam możliwość przetestowania szampon balsamu i eliksir do włosów .Jest to seria wzmacniająca do włosów osłabionych .


Szampon z  pompka do dozowania .Wystarczą dwie pompki aby umyć długie włosy. Szampon jak i reszta kosmetyków ma bardzo intensywny zapach . Dzięki imbirowi i nasion kolendry .  Mi osobiście zapach nie przeszkadza .Szampon jest bardzo wydajny konsystencji żelowej  i starczy mi na pewno na bardzo długo .




Balsam pielęgnacyjny do spłukania .

Zapobiega plątaniu się włosów i ułatwia rozczesywaniu.

Tak jak szampon intensywny zapach .

Konsystencja biała gesty balsam 

   

Wzmacniający eliksir do włosów zniszczonych i  osłabionych .
Można go stosować na mokro i na sucho .

Na mokre włosy używamy eliksiru jeśli chcemy  je wzmocnić i chronić przed stylizacja 

Na suche włosy dla ochrony i wzmocnienia włosów .





Jestem bardzo zadowolona z tej serii .Moje włosy sa farbowanie i niemal codziennie prostowane lub suszone przez suszarkę .Moje włosy niestety sa zniszczone plączą się strasznie aż czasami miałam chęć je ściąć na krótko :( 
Wszystkie trzy produkty używałam jednocześnie aby uzyskać najlepszy efekt .
Zapach nie ukrywam jest mocny i intensywny .Mi osobiście zapach nie przeszkadza ale mój mąż  twierdzi że jak na szampon to nie jego zapachy .
Dzięki balsamowi włosy super się rozczesują .Dzięki temu mniej włosów mi wypada .
Włosy są mocniejsze i odzyskały dawny połysk .Moje końcówki włosów  nie są rozdwojone  .Ogólnie kondycja włosów bardzo dobrze sie poprawiła i bardzo polecam dla osób które maja słabe i zniszczone włosy  .







1 komentarz: