LAKIER HYBRYDOWY CIELO VENEZIANO 6ml i CHAMELEON POWDER NO. 5 NAILS COMPANY 




Metoda hybrydowa zaczęła się robić tak popularna że już chyba każda z nas miała je na paznokciach .
Jak wam wcześniej  wspominałam sama sobie robię hybrydy w zaciszu domu .Nie dla zarobku tylko dla siebie :) 
Kolejny mój  nabytek  to lakier hybrydowy Cielo Veneziano z kolekcji Weneckiej  od Nails Company. 
Kolor ciepły błękit.
Wyrazisty piękny kolor  .
Idealne krycie po nałożeniu dwóch warstw .



Pełna kolorystykę znajdziecie TU  

Chameleon Powder .
Po raz pierwszy zdecydowałam się na pyłki .
Zawsze myślałam ze to mi nie wyjdzie czy nie będzie zamierzonego efektu .
A efekt jest Piękny.

Pyłek Chameleon jest bardzo drobniutki i mieniący się .
Koszt takiego pyłku to ok 12 zł .
Dodam że jest on bardzo wydajny .Wystarczy odrobinka pyłku aby nanieś na paznokcie 
Aplikacja pyłku jest bardzo prosta .
Ja pyłek nakładam pędzelkami od cieni. 
Jeśli chcecie dowiedzieć się coś więcej o tym pyłku zapraszam TU 


Efekt możne nie jest jak z salonu .Ale ciągle się uczę.
Jak dla mnie jest ok. :) 

A wy robicie same sobie pazurki ??






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz