Ara Szczecin -Preparat do udrażniania rur .








PREPARAT DO UDRAŻNIANIA RUR soda kaustyczna 


Granulowany preparat do udrażniania syfonów i rur kanalizacyjnych. Rozpuszcza odpadki kuchenne, tłuszcz, papier, watę i włosy.
Skuteczny i wygodny w użyciu. Stosowany profilaktycznie zapobiega odkładaniu się osadów.
Posiada atest PZH.


Soda Kaustyczna każdy chyba o niej słyszał i wie jakie ma zastosowanie .Dla tych co nie wiedzą to jest po prostu preparat do udrażniania rur .
Mieszkam w bloku w którym nie wszystkie rury są jeszcze wymienione na nowe .A Mając małe dziecko można naprawdę znaleźć  rożne przeróżne rzeczy w syfonach .Ale i nam się zdąża że coś tam nam wpadnie do odpływu .

Na ściankach rur osadzają się nieczystości co po jakim czasie nie umożliwia prawidłowy spływ wody .
Wierzcie mi czy nie ale żele do udrażniania rur są nie skuteczne i jeszcze bardziej je zapychają. Sprawdziłam kilka firm i żadna nie przyniosła efektu .
Pewna Pani w sklepie poleciła mi sode kaustyczna .Nie powiem zachwalała ją bardzo .Ze ja stosuje i jest rewelacyjna .
O sodzie kaustycznej kiedyś już słyszałam nawet moja mama mi ja kiedyś polecała .
Mi się kojarzyła z preparatem dość drogim .

Ale jednak się pomyliłam :) bo środek można już kupić za 5-10 zł a starczy nam na bardzo długo .
Jak tylko go kupiłam odrazu wsypałam go do każdego odpływu .Maleńka chwila i nie mogłam uwierzyć że woda możne tak szybko spływać .Udrażnia błyskawicznie a zarazem likwiduje nieprzyjemny zapach który czasami wydobywa sie z rur . Ja profilaktycznie raz w miesiącu stosuje sodę abym już więcej razy nie musiała się bawić w hydraulika .




8 komentarzy:

  1. Krzysztof Baranowski16 października 2018 07:51

    Nie wiem dlaczego, ale słyszałem również wiele złych opinii na temat tych granulatów i całej chemii do czyszczenia kanalizacji i odpływów. Ja tam wolę raz na jakiś czas zamówić sobie https://www.stankan.pl/wuko i chociaż mam pewność, że moja kanalizacja będzie udrożniona tak jak powinno to być zrobione. Jeśli już chcemy czyścić nasze rury kanalizacyjne to pozwólmy to zrobić fachowcom z odpowiednim sprzętem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie musiałem takich specyfików używać, ale wiem że na pewno są dobre. Osobiście mam u siebie specjalne pompy kupione w https://www.dostudni.pl/ dzięki którym mogę wyczyścić szambo czy przydomową oczyszczalnię, jeżeli tylko zajdzie taka potrzeba,

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak jest małe zanieczyszczenie to takie środki sobie poradzą, ale w przypadku jak rury są mocno zapchane to jednak trzeba wezwać hydraulika www.aquainstal24.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Granulaty są przydatne w sytuacjach kryzysowych związanych z potrzebą udrażniania rur. Trzeba jednak być bardzo ostrożnym w ich stosowaniu. Gdy nie czujemy się na siłach aby wykonać takie udrażnianie rury warto skorzystać z pomocy doświadczonego fachowca hydraulika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie takie środki są jak najbardziej ważne, ale niestety czasami mogą okazać się niewystarczające. W takich momentach moim zdaniem dobrze jest zadzwonić po hydraulika https://hydraulik-warszawa.pl/ który będzie wiedział co zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Awaria hydrauliczna nigdy nie jest czymś, na co czekamy z niecierpliwością. Niestety, zdarza się, że niespodziewane problemy z instalacją mogą zrujnować nasz dzień. Dlatego ważne jest, aby mieć sprawdzony kontakt do profesjonalistów. Strona https://www.hydraulik.w.poznaniu.pl/ oferuje szeroki zakres usług hydraulicznych w Poznaniu. Bez względu na to, czy potrzebujesz drobnej naprawy, czy kompleksowej instalacji, możesz liczyć na ich wsparcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy moja łazienka wymagała pilnej interwencji hydraulicznej, nie byłem pewien, gdzie się zwrócić. Wybór https://hydraulik.wroclaw.pl/ okazał się być doskonałą decyzją. Pracownik pojawił się na czas, był bardzo profesjonalny i upewnił się, że wszystko działa poprawnie przed opuszczeniem mojego domu. Ich zaangażowanie w zapewnienie najwyższej jakości usług jest wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń